Heb ik zo niet bij de hand, maar als je een beetje sleutelervaring hebt wijst t eigenlijk voor zich. Als je de zijbeplating bij t gaspedaal weghaalt kijk je er al tegenaan. dan is het eigenlijk een kwestie van losmaken wat in de weg zit en je kunt em uit het kachelhuis schuiven. het beste kun je even de stuurstang losmaken.(onderste kruiskoppeling) En maak onder de motorkap de 2 kachelslangen even dicht met een daarvoor geschikte klem.
Heb ik zo niet bij de hand, maar als je een beetje sleutelervaring hebt wijst t eigenlijk voor zich. Als je de zijbeplating bij t gaspedaal weghaalt kijk je er al tegenaan. dan is het eigenlijk een kwestie van losmaken wat in de weg zit en je kunt em uit het kachelhuis schuiven. het beste kun je even de stuurstang losmaken.(onderste kruiskoppeling) En maak onder de motorkap de 2 kachelslangen even dicht met een daarvoor geschikte klem.
1 jaar