ik ben momenteel bezig zelf mijn kachelradiateur te vervangen,
ik hoor hier en daar dat mijn dashboard er helemaal uit moet en sommige zeggen dat het niet hoeft.
iemand tips ?
Dashbord moet eruit en de kachel moet je ook losschroeven, want te radiator staat er verticaal in komt anders tegen de vooruit. Fijn klusje toch ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 106 of stel zelf een nieuwe vraag.
Kijk eens op you-tube
10 jaar