auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Peugeot 307 2004: Koeling

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Motorcode: NFU, Motorinhoud (cc): 1600, Vermogen (kw): 80

Last van te warme motor. Inmiddels vervangen. Distributie riem .thermostaat. koelsensor. Dop koelvloeistof pot. Hele radiateur. Zolang de auto stationer loopt zijn er geen problemen. Zodra je gaat rijden word hij te warm. Het is een automaat. Ook doet de kachel het meestal niet. Soms wel. Ook is het clima control in de auto vervangen

Geplaatst door

charliebryan +140

al 11 jaar lid

Reacties

Dit topic was gesloten, maar dan krijg je nooit antwoord.
Ik heb het voor je geopend.

Bedankt hier voor .maar hij staat er volgens mij nog steeds niet in .mvg charlie

Ik zie niets bijzonders; je vraag staat in beeld en het topic is niet op slot dus iedereen kan een bericht plaatsen.

Al eens de koelvloeistof gecontroleerd op aanwezigheid van uitlaatgassen met een snuffelaar of kleurstoftest.

Nou de auto is bij de garage geweest en daar heeft de auto 2 uur gelopen en ontluchten. Daar zijn geen problemen gevonden. Inmiddels heb ik zelf het hele systeem 4 keer leeg gehad en vloeistof opgevangen. Wat zou ik moeten zien aan de vloeistof?

Nou de auto is bij de garage geweest en daar heeft de auto 2 uur gelopen en ontluchten. Daar zijn geen problemen gevonden. Inmiddels heb ik zelf het hele systeem 4 keer leeg gehad en vloeistof opgevangen. Wat zou ik moeten zien aan de vloeistof?

Wat er nog niet bij stond is dat de temperatuur meter op 80 staat als de auto stil staat. Als je rijden blijft de meter continue slingeren van 70 naar 100 graden

Je ziet zelf niets daar heb je test apparatuur voor nodig.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.