ik ga morgen de koppeling vervangen
maar het is soms moeilijk de bak er achter tekrijgen ivm
dat de plaat niet in de midden zit
heeft iemand daar een foefje voor om de plaat goed in de midden tekrijgen
of gaat het echt puur op het oog
groeten luuk
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
pak een bout die maak je op maat met tape,zowel het dunne gedeelte als het dikke gedeelte wat in de plaat valt.
Om je een idee te geven:
[url=http://img840.imageshack.us/i/centreerpe...][img]http://img840.imageshack.us/img840/6456/...[/img][/url]
bedankt voor de info ik ga het zeker uit proberen
zou het vandaag doen maar de druk lager moest besteld worden
dus ik moet even wachten
groeten luuk
13 jaar
Druklager moest besteld? Hopelijk vervang je toch wel alles = in ieder geval plaat, drukgroep en druklager? Doe je het goed, dan vernieuw je gelijk de geleidebus/price-as keerrring en uiteraard de beide aandrijfas keerringen. Had je niet beter een complete ruil koppelingset kunnen nemen? Als je dit gewoon bij de dealer gehaald had, dan had er nog een gratis centreerpen in het setje gezeten.
ik heb een komplete set gekocht waar ze de druklager niet meer van hadden
die hadden ze eruit verkocht
maar vervang zeker alles want ik wil niet 2 x
centreerpen was niet aanwezig bij de set
13 jaar
Centreerpen zit er nooit bij....
Helaas Hans...toch wél. Bij een originele ruilset van de dealer zit de centreerpen er bij.
oke..dat zal wel komen omdat ik nooit bij een dealer koop.. [img]http://www.kolobok.us/smiles/madhouse/sa...[/img]
bedankt
Misschien is dit dan een reden om het wel te doen? Volgens mij is een ruilset bij de dealer ook nog eens goedkoper!? Meen dit wel eens gehoord te hebben van universele garagebedrijven die dus dachten dat het via een universele automaterialenzaak altijd goedkoper was, maar bleek niet zo te zijn.
bij een set van valeo zit bijna altijd een centreerpen(van kunstof)
bij veel auto's kan de zelfs met je vingers voelen of de plaat en de drukgroep gelijk liggen; buiten omtrek
de auto is weer klaar
de druklager was kapot en de helft van de vingers van de druk groep waren weg
ook de vork waar de druklager op zit was krom
het sleutelen ging verder na wens
ik heb de rechter aandrijf as niet gedemonteerd
omdat achter de motor weinig ruimte was om de motor steun los tedraaien
waar de aandrijf as doorheen loopt
ik heb 6 uurtjes werk gehad met 2 man
IK WIL IEDEREEN BEDANKEN DIE HIER BOVEN GEREAGEERD HEBBEN
TOP
GROETEN LUUK
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar