Ik ben bezig met een 607 die niet rond loopt.
als hij loopt en je haalt de olie dop er af komen dampen uit (veel witte rook )Ik heb de verstuivers laten testen en die blijken goed te zijn. compressie kan ik niet meten ik heb de apperatuur daar niet voor en de gloeistiften zitten op een klote plek. hij heeft 200 000 km gelopen heeft iemand hier ervaring mee ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Als je iets over de toestand van de motor wilt meten moet je minimaal toch eens compressie meten of met een endoscoop in de cilinders kunnen kijken. Verder treden motorschades voornamelijk op als gevolgschade van niet goed werkende motorventilator of defekte vestuivers
ik heb een endoscoop aan geschaft en het ziet er naar uit dat de zuiger van de 2e cilinder is gescheurd maar ik ben er geen 100 % zeker van het is moeilijk te zien . Gebeurd dit wel vakker ?
volgens mij niet maar zoals ik al zij dit is meestal een gevolg van iets. het is belangrijk dat je wat historie van de auto hebt zodat je kan zien wat er in het verleden gerepareert is.
Wanneer er een verstuiver defect is kun je dit controleren door er een retourleiding eraf te halen. Is de verstuiver defect dan komt er veel brandstof uit de retour. Het zou natuurlijk ook lucht kunnen zijn. Doet de brandstofpomp in de tank het goed??
Ik heb de kop er af en de zuiger is doormidden gescheurt.
De verstuivers zijn goed die heb ik laten testen bij een reviesie bedrijf. de brandstof pomp in de tank is een half jaar geleden vervangen hij deedt toen niks meer. ik denk niet dat dit er iets mee te maken kan hebben.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 607 of stel zelf een nieuwe vraag.
18 jaar