Hallo , mijn bus houdt in bij vraag naar vermogen , af en toe . Het slaat dan uit en het motorstorings lampje gaat branden . Garage geeft aan dat het aan het contactslot moet liggen , iemand een idee of dit juist is alvorens ik een nieuwe aanschaf ?
Geplaatst door sunnie (0) , lid sinds 16 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot Boxer? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Boxer of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
oldford (0) PRO, 3 jaar geleden
Wat is de volgorde biuj afslaan?
Slaat de motor af en gaat daarna pas het motorstoringslampje branden?
Of gaat het motorstoringslampje branden en slaat de motor daarna af?
In het laatste geval zou ik de foutcodes laten uitlezen.
In het 1e geval komen de symptomen min of meer overeen met wat je garage denkt.
Maar er zijn meer oorzaken als alleen maar een contactslot.
Is de garage een dealer en hoeveel onderzoek is er verricht?
sunnie (0), 3 jaar geleden
Fout lezing , bij garage op de hoek , gaf dus aan slot , deze is ook vervangen , en sensor common rail . Dus, fuel pressure sensor common rail ,
oldford (0) PRO, 3 jaar geleden
En, is het nu dan opgelost of nog steeds niet?
In het laatste geval, wat zijn nu de uitgelezen foutcodes (exacte tekst en nummer indien mogelijk)?
sunnie (0), 3 jaar geleden
Morgen laat ik uitlezen
sunnie (0), 3 jaar geleden
P0191 brandstofdruk/drukreg tegenstr.
oldford (0) PRO, 3 jaar geleden
Nou, ik zie nog weinig reden om het contactslot te verdenken.
Je garage weet niet wat die P0191 betekent?
En wat zeggen ze over de U1600 foutcode?
sunnie (0), 3 jaar geleden
De U1600 is niet meer terug gekomen na het wissen ., contactslot is vervangen. De P0191 , is dus niet zomaar op te sporen , er moet gekerken worden naar de dieselpomp , en de dieselpomp sensor ,kabels zijn nagekeken , zien er goed uit , connecteten ook schoon . De planning is nu om een ander dieselpomp en dieselpomp sensor te plaatsen van de sloop om zo oorzaken weg te strepen , dieselpomp had errder al een lekkage vandaar .
Beste antwoord, geplaatst door sunnie (0), 3 jaar geleden
Heb alle sensors gehad (3) voor diesel druk , uiteindelijk het dieselpomp vervangen , en het euvel is verholpen !
Jammer dat dit het laatste was welk uitgeproberrd werd , maar is ook het duurste natuurlijk , heb dus nu 3 sensoren welk goed zijn over . Ik denk dat ik , als beunhaas, geen ander keus had .