hoy jongens hier ben ik weer met een probleem:Als ik bij draaiende motor de sleutel omdraai om hem uit te zetten gaat alles uit behalve de motor.En het accu lampje gaat branden. Ik moet er wel bij vertellen dat ik bezig ben geweest met de zekeringen onder mijn dashboard (slecht te zien)Ik twijfel nu of ik de zekeringen goed heb teruggezet.Er zitten meer zekeringen in dan er in het boekje staan. Wie kan mij helpen ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
op de site van peugeot service nederland zit infoteq een gratis site waar je instructie boekjes met schema van zekeringen kunt vinden is gratis
Had al een poging ondernomen, maar de instructieboekjes/gebruiksaanwijzingen van 206 beginnen daar (bij ons service box) bij vanaf 2002.
[quote=hans4074]Had al een poging ondernomen, maar de instructieboekjes/gebruiksaanwijzingen van 206 beginnen daar (bij ons service box) bij vanaf 2002.[/quote]
wist ik ook niet bedankt maar moet er toch wel ergens zijn
14 jaar
Ja, in de werkplaatsboeken op het werk. De boekjes zijn wat dat betreft lang niet altijd correct over de plaatsing en functie van de zekeringen.
ja het blijft een probleem als je dingen losmaakt en niet zeker weet waar en hoe ze terug moeten
14 jaar
zit er een trekhaak onder? zoja controleer/ vervang dan de stekkerdoos
Ik heb toevallig 2 maanden geleden de stekkerdoos nagezien en behandeld tegen corosie.Ik heb de indelingen van de zekeringen via Email ontvangen en alles zat op de goede plaats.Heeft iemand nog een idee. het lijkt wel of er ergens een reley blijft in staan.
14 jaar
Buiten het probleem van mijn kontaktslot heb ik er nog een probleem bij gekregen:als de motor warm is gaat hij hikken en stoten en het lampje van het motormanegment ( geel)blijft branden.HELP.Bij 2 peugeotdealers kreeg ik dezelfde vraag,of ik een achterlichtlampje heb vervangen.Nee dus.Ik heb wel 2 weken geleden een nieuwe zekering voor het linker remlicht moeten plaatsen 10 AMP.Daarna zijn de problemen eigenlijk begonnen.Wie snapt dit nog?
14 jaar
heb je daar dan niet een draadje verdraaid of los gestoten of een los/zwak contact er moet toch ergens een valse massa zijn cq zwak contact zijn trap eens op je voetrem met lichten aan /uit en laat iemand kijken of er lichten zwakker/sterker worden en probeer dit ook met aanhanger. ( ook knipperlicht)
14 jaar
het was toch het kontaktslot zelf dat kapot was.Dus hij is vervangen.
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar