Er zijn problemen met de motortemperatuur. Na enige tijd gaat koelvloeistoflampje branden, soms ook STOP.
Rondom een storingsmoment valt op dat de verwarming van het interieur niet luistert naar lager zetten.
Jaar geleden was er een lekje in de radiateur geconstateerd. Met een pil een halfjaar zonder storing verder kunnen rijden.
Bij de erop volgende storing, radiateur vervangen.
Daarna, temperatuur sensor. Als laatste zijn waterpomp en thermostaat vervangen.
Geplaatst door pietr , lid sinds 13 jaar geleden
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 107 of stel zelf een nieuwe vraag.
Met een groots assortiment in de beste auto-onderdelen, aanbiedingen en merken vind je altijd een optimale mix tussen A-merken en aanbiedingen. Voor iedere automobilist weet Carpardoo de juiste auto onderdelen of auto-accessoires te vinden.
2 Reacties
atte PRO, 1 maand geleden
Bij koude motor koelvloeistofniveau controleren. Kijk meteen of er iets van motorolie op drijft.
atte PRO, 1 maand geleden
Misschien toch (gezien ook de km-stand) de compressie (laten) meten.