Er zijn problemen met de motortemperatuur. Na enige tijd gaat koelvloeistoflampje branden, soms ook STOP.
Rondom een storingsmoment valt op dat de verwarming van het interieur niet luistert naar lager zetten.
Jaar geleden was er een lekje in de radiateur geconstateerd. Met een pil een halfjaar zonder storing verder kunnen rijden.
Bij de erop volgende storing, radiateur vervangen.
Daarna, temperatuur sensor. Als laatste zijn waterpomp en thermostaat vervangen.
Geplaatst door pietr (0) , lid sinds 14 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 107? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 107 of stel zelf een nieuwe vraag.
2 Reacties
atte (0) PRO, 1 jaar geleden
Bij koude motor koelvloeistofniveau controleren. Kijk meteen of er iets van motorolie op drijft.
atte (0) PRO, 1 jaar geleden
Misschien toch (gezien ook de km-stand) de compressie (laten) meten.