Nu eens meteen de oplossingen:
AG DGI-installatie, bij onregelmatig lopen op gas, horten en stoten bij lagere toerentallen onder ca 2500:
1. als dat op benzine ook zo is, zij het misschien wat minder duidelijk: kleppen laten stellen, moet eigenlijk elke ca 15000 km. Tip: zoek een motorenrevisiebedrijf daarvoor (b.v. Luuk Karst Emmen).
2. als hij op benzine mooi loopt: gascomputer kalibreren voor gas (slag gaspedaal) en laten resetten.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
En dan een paar nummers 3 4 en 5 die mis kunnen zijn bij de DGI, waar onder injector, verdamper enz.
OK, klopt. De verdamper lekte vorig jaar, maar de mijne gaf niet zulke sysmtomen, is vervangen. De injector was 4 jaar geleden ook niet in orde, is toen ook vervangen; afkloppen, werkt nu nog goed. AG schijnt ze niet meer te leveren. Maar voor mij geen AG-systeem meer bij een volgende auto.
14 jaar
AG SGI is best een goed systeem maar DGI is inderdaad om te huilen... Succes ermee.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar