Deze auto is binnengebracht met losse krukasbout. Alles terug op tijd gezet. Auto reed normaal. Nu komt deze foutcode altijd terug. Bij gas loslaten komt het storingslampje opgelicht. Koud start de auto perfect, warm start hij heel heel heel moeilijk.
LMM al vervangen want er was een draadje gebroken en luchtfilter was zwaar vervuild.
Einde raad.......
Distributie al tweemaal op tijd gezet.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
P0170 bij een DW8 betekent toch iets met de timing.
Niet een of andere spie uitgeslagen?
Ik denk dat het poulietje van de distributie toch teveel kan spelen. Bout nochtans goed aangetrokken.
Koud start ie heel goed, eens warm................
[quote=jhl]Distributie al tweemaal op tijd gezet.[/quote]
Met de verfstift zeker.
P0170 distributie staat niet juist.
[url]http://www.problemcar.nl/viewtopic.php?i...[/url]blijkbaar leer je niet uit je eigen fouten
Dom hé
Sorry Gova, maar je moet goed leren lezen.
Distributie is al tweemaal op tijd gezet met juiste gereedschap.
Vliegwiel geblokkeerd en pomp en nokkenas met juiste pennen geblokkeerd...........
En nu jij ..........
Voor de kenners : onderdelen 0513.74 - 0516.60 en 6976.06 uitgesleten.
Poulietje kon een paar mm bewegen.
Wij hadden dezelfde storing. Distributieriem en rollen vervangen en alles op de juiste timing gezet en nergens speling kunnen ontdekken en nog steeds p0170.
Bleek bij ons de vervroeger in de brandstofpomp stuk te zijn.
Dus deze dingen kunnen ook stuk gaan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot Partner of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar