Peugeot 206: pookknop gold demonterenCM-GK

Bouwjaar: 2004, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: KFU, Motorinhoud (cc): 1400, Vermogen (kw): 65

Halo ik heb een Peugeot 206 CC gekocht om er inde zomer mee te rijden wil nu een gold cruise systeem uitbouwen maar krijg de pook knop erniet van af het gaat omde CM-GK knop van gold. Waarschijnlijk zitten er 2 inbus boutjes aan de onderkant van de pookknop maar de ruimte is tekort om het goed te zien. Iemand ervaring met dit probleem. Hij wordt later door de dealer ingebouwd in mijn 206 cc.

sbo1

Geplaatst door sbo1 (0) , lid sinds 9 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Peugeot 206? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

8 Reacties

harry4203 (465) PRO, 4 jaar geleden

antwoord op je vraag weet ik niet, maar de pookknop hoeft er voor de cruisecontrole niet af.

unimproved (0), 4 jaar geleden

Standaard pookknop bij een 206 is gewoon hard trekken.

sbo1 (0), 4 jaar geleden

Hallo heren ik heb van Gold een pookknop met bediening in de knop. Bel morgen gold wel even en anders zoekt de dealer het maar uit.metvrg J.Bosscher.

Hans4040 (330) PRO, 4 jaar geleden

Mooi zo...succes.

unimproved (0), 4 jaar geleden

Dus je wilt het aftermarket systeem over gaan zetten in je eigen auto?

KFU blok heeft een elektronisch gaspedaal, dus gewoon een hendeltje van de sloop halen en (laten) activeren via Diagbox. Dan heb je gelijk een compleet origineel systeem.

sbo1 (0), 4 jaar geleden

Ja ik heb de gold in 2004 door dealer in mijn peugeot 206 laten monteren , had eerst een handeltje aan het stuur maar heb later de orginele knop van gold laten inbouwen door de dealer. Maar heb nu een 206CC voor erbij aangeschaft en wil dus de knop er af halen.Vind het leuk om alles zelf te doen maar krijg de knop niet los. Ik laat het nu maar aande dealer over want ze moeten ook een orginele autoradio met navigatie inbouwen een heel verhaal maar een gold nieuw aanschaffen met inbouw 900 Euros en dat geef ik liever egens anders uit Bedankt allemaal. Ps ik kan niet in twee autos rijden dus de oude 206 wordt geschors t gedurende een halfjaar en gaat dan in de opslag.Gr J.B

unimproved (0), 4 jaar geleden

[quote=sbo1]Ja ik heb de gold in 2004 door dealer in mijn peugeot 206 laten monteren , had eerst een handeltje aan het stuur maar heb later de orginele knop van gold laten inbouwen door de dealer. Maar heb nu een 206CC voor erbij aangeschaft en wil dus de knop er af halen.Vind het leuk om alles zelf te doen maar krijg de knop niet los. Ik laat het nu maar aande dealer over want ze moeten ook een orginele autoradio met navigatie inbouwen een heel verhaal maar een gold nieuw aanschaffen met inbouw 900 Euros en dat geef ik liever egens anders uit Bedankt allemaal. Ps ik kan niet in twee autos rijden dus de oude 206 wordt geschors t gedurende een halfjaar en gaat dan in de opslag.Gr J.B[/quote]
Het Gold systeem is niet origineel, maar werd wel door dealers geleverd om later in te bouwen. Volgens mij zit bij een KFU motorcode alles voor de originele (af fabriek) cruise control er al in, dus een hendeltje van €15 en aanmelden op de ECU.

Begin er niet aan om nu nog een RT3 navigatie in te bouwen, dat is hopeloos verouderd en heeft ook een apart scherm nodig. Een RD3 radio met losse tomtom werkt veel beter is waarschijnlijk ook nog goedkoper.

sbo1 (0), 4 jaar geleden

Sorry ik ben misschien niet duidelijk genoeg geweest het systeem dat ingebouwd wordt, heeft dab radio en alle mogelijke optieswordt los verkocht voor p/m 700 euro maar de dame kon er niet mee overweg zo geavanceerd was het systeem en ze bood het opmarkt plaats voor 350 euro aan en ik heb dat meteen gekocht het is android navigatie systeem wat ik begreep een heel mooi systeem met een vastscherm in de auto. Bedankt voor het mee denken metvrg J.B

off grid hutje in het bos

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 206 of stel zelf een nieuwe vraag.