👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Hallo
Bedankt voor uw antwoord . Gelukkig was het een klein probleem dat al opgelost is. Heb er momenteel geen last meer van!
Groetjes Meena
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
je zou nog met een multiemeter de accuspanning kunnen meten. deze zal in dit geval veel op en neer gaan
bij zo'n storing/klacht kan de accu ook defect zijn. deze ook dus controleren.
accu is een buffer als je motor loopt. hij haalt de pieken in de vermogen vraag eruit en zorgt dat de dynamo ook stabiel kan werken.
is accu kapot dan gaat de spanning veel afwijken en kun je ook zulke problemen hebben.
wat betreft dynamo los halen zijn er diverse verschillende motoren van dus ook manieren.
kans is groot dat je de motorsteun los moet halen op je carrosserie zodat je motor klein stukje naar achteren kan schuiven zodat de dynamo er tussen past.
qua spanner
- er zit een poelie met daaronder een kleine arm. met behulp van de centrale bout kun je de poelie weg douwen van de multieriem
- je hebt dat je poelie hebt en zowel boven als onder zit een sleufgat in de steun. dan moet je de 2x bout losdraaien, onderaan zit een dunnere bout zodat je de komplete steun los kan zetten van de riem. hiermee span je hem.
-dan heb je nog dat je dynamo de enige poelie is naast de krukaspoelie. dan moet je de dynamo loshalen en onderkant zit een lange bout die je los kunt draaien, zodat je met die bout hem kan ontspannen.
denk dat het een van de laatste 2 zijn, als ik de bouwjaar zie.
laatste acht van chassisnummer dan weet ik wat je hebt en hoe je het moet vv
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 307 of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar