Een 406 luxe uitvoering.
na het intoetsen van de juiste code blijft zowel de rode als groene lamp branden op het toetsenbord zodat de auto niet start.
kabel van toetsenbord is goed, +30 en +15 zijn aanwezig.
suggesties?
alvast bedankt, J.H
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
druk de knop van de schoksensor maar eens in.
heb ik als eerste gedaan, evenals de boel resetten d.m.v accuklem los en op kontakt en dubbelrelais gecontroleerd.
Volgens mijn schema zit op pen 5 (1031) van de toetsenbord-stekker + na contakt maar deze ligt aan massa. Zet ik hier 12v op bij doorgeknipte draad dat piept het toetsenbord konstant.
Dus dat is 'm ook niet.
toch moet het in de kabelbundel naar het toetsenbordje zitten, of in de schoksensor, verbind die eens door? En anders toch de bundel maar even verder bloot maken.
Indien beide lampjes branden is er geen comunicatie tussen klavier en computer en/of pompmodule? Is deze wagen met een EPIC pomp (lucas-roto diesel met computer) ? De schoksensor heeft hier niets mee te maken
inderdaad EPIC systeem. Heb nog schema's gevonden op internet.
(http://peugeot.mainspot.net/wiring406/p8... dit schema zijn maar 5 draden getekend van de 13 die aan de stekker van het toetsenbord zit. Zijn de overige "nep"?.
J.H
na doormeten bedrading bleek de communicatiedraad pen3 toetsenbord-pen31 ECU te hoge weerstand. Nooddraad aangelegt, motor gestart en stekker van toetsenbord getrokken.
Bedankt Oldtimer en GOVA.
J.H
Knap gevonden Jan.Je had volgens mij bij de verkiezing van autotechnicus moeten zitten.Geld trouwens voor veel meer van je collega's hier op onze site.Bedankt voor je terugkoppeling.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar