👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Ik heb geen ring tank maar een grote ronde cilinder tank uit 1996 van vialle van 55L. als ik de zekering van 15A onder de motorkap vervang en ik laat hem stationair draaien gaat het goed. Echter als ik er mee ga rijden is de zekering er binnen 500m uit. Zou dit de pomp zijn die sluiting maakt? Hoe kan ik dit makkelijk uitsluiten of is dit dan eigenlijk al zeker? En kan ik een 2de hands gastank vervangen als dit het geval is? Heeft iemand een idee wat dat kost? Ik heb het idee dat de pomp in de tank zit. Alternatief is om de installatie eruit te halen....
Mocht iemand nog een tank hebben liggen en deze kwijt willen en ombouwen :-) ook welkom.
Ik heb evt een foto van de tank
Op benzine rijdt de auto zonder problemen.
Fotos op http://erikvandervlist.hyves.nl/album/36...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
hoi erik,
waar je mee kan beginnen is om een stroomstang over de bedrading van de gastank te zetten. (of eventueel een multimeter) hiermee kun je de stroom door de bedrading meten op het moment dat de zekering eruit klapt. als de pomp vastloopt of zwaar draait,zal logischerwijs de stroom ook hoger worden. ga na of er geen andere dingen op die zekering zijn aangesloten,want daarmee ga je het schip in.
succes!
Ik heb de garage de boel laten doormeten.
Zij hebben uitgesloten dat het aan de pomp lag.
Verder zijn ze gestopt na 2 uur zoeken en hebben even naar de staat van onderhoud gekeken en me geadviseerd een andere auto te kopen (deze had 385d km gereden).
Ik heb hem nu verkocht en een luguna uit 2001 gekocht met G3 en 115d km.
Bedankt voor het advies in elk geval.
15 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 406 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar