👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Goedendag,
Wij zijn bezig met het demonteren van een wiellager achter.
Is de juiste volgorde van werkwijze als volgt?
Eerst de flens verwijderen en dat dan het asje op de auto blijft zitten???
Of (wat normaal gesproken bij andere vaste lagers is) haal je het geheel eraf en dan onder de persbank de as eruit drukken en dan het lager eraf? Maar is hier dan speciaal gereedschap voor nodig aangezien ik niet bij de bouten kan komen waarmee het geheel vastzit....
Alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
zit der een vast of konsch lager op?
vast lager is gewoon de naafmoer los en dan inderdaad op de persbank eruit drukken.
konisch lager is remtrommel deraf en valt hij eruit.
kan ook zijn dat het het een vaste naaf is dan zitten der als het goed is 4 bouten aan de achterzijde van je trommel.
als je die los schroeft valt de naaf deraf
succes
Deze 2.8HDI heeft toch schijven achter ? Het vast lager kan enorm vastzitten , zowel op de astap als in de naaf. Is bij ons wel al eens geeindigt in een nieuwe naaf en astap.
al eens? dan hebben jullie al veel geluk gehad.
hiervoor is er speciaal gereedschap van PICHLER, maar dan nog eindigt dit regelmatig met de snijbrander
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Peugeot 0 of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar