Wie kan nog ideeen want we zijn teneinde raad ,
hebben hier een renault grand espace van 2004 die bij een 120 km/h in noodloop gaat , vroeger rookte de wagen en had geen vermogen meer .Bij de dealer hebben ze de EGR klep verandert en geprogrameerd en de turbo "electro vanne verandert .Roken is weg en wagen heeft terug vermogen maar bij een 120km/h gaat de motor in noodloop , de dealer krijgt steeds de fout turbodruk te hoog .Turbo is een 20.000km geleden verandert geweest .
Wie weet hier een antwoord op ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
turbodruk wordt geregeld door verschillende elementen.
Opame element turbodruk, turbodrukregelklep, regeling op de turbo zelf, rekeneeenheid inspuiting.
Opn el druk kan verkeerde waarde doorgeven, regelklep kan onjuist regelen of de luchtleidingen kunnen lek zijn (kleine zachte rubberen leidingen van klep naar turbo),
regeling op de turbo zelf kan vastzitten.
ik denk dat je bovenstaande elementen best laat bekijken.
vacum leidingen zijn allemaal al eens gechekt en zijn ok ,druk sensor en turbo zijn ok dus rest alleen de inspuiting rekeneenheid maar... verhaal zonder einde
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Espace of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar