Airco na laten kijken voor vertrek werkte naar behoren.
Echter wanneer de caravan getrokken moet worden stop de airco.
Auto is geschikt om een aanhanger tot 1850kg te trekken en de caravan zit net over de 1450kg.
Nu blijkt dat de airco uitgeschakeld word wanneer de motor warmer wordt.
Buiten temperatuur ruim 30 graden maar uiteindelijk bij 21 graden stop de airco er ook weer mee tijdens het rijden.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Sckakeld ie ook wel weer in bij mindere motorbelasting? De auto zal technisch echt wel geschikt zijn om 1850kg te trekken, maar je vraagt natuurlijk best wel veel van een 1.2 motortje in een auto van 1500kg
Nee pas weer na een stop van een half uur met de motorkap open waar het ijs op de airco leiding staat.
10 min op de Franse snelweg zonder bergen achter een vrachtwagen met een snelheid van 95 km/h schakelt de auto de koude luchtstromen uit.
1 jaar
De motor op sport stand en op de normale stand geeft hetzelfde resultaat.
1 jaar
Heel veel meer dan de werking van het koelsysteem controleren(uitlezen en werking vin nazien) en jezelf ervan verzekeren dat de airco in goede staat is (vulling) kun je niet doen vrees ik. De auto kan systemen die veel vermogen vragen uitschakelen wanneer er veel van de auto gevraagd wordt. Ik vrees toch dat dat het geval is.
Je kachelventilator blijft wel werken ?
IJS op de zuigleiding wil zeggen dat er geen verdamping meer plaats vind in je verdamper.
Verdamper heeft een sensor als deze defect is vriest hij dicht.
Als je stil staat loopt er dan veel water onder de auto uit ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Scénic of stel zelf een nieuwe vraag.
1 jaar