Hallo,
Wij hebben hier een probleem met een Master, op de D+ was een gasijskast aangesloten, die normaal gezien z'n vlam dooft en elektrisch werkt wanneer de motor draait. Dit was echter foutief aangesloten toen de wagen hier binnenkwam.
Alle massas en verbindingen werden verzorgd zoals het hoort, maar de alternator weigert te laden. Kolen zijn netjes, ook de Boschman kon geen fouten vaststellen, op zijn testbank leverde die netjes zijn lading..
eens gemonteerd geeft hij ook niet als er op zijn D+ een volle + gegeven wordt..
Vermoedens rijzen dat er electronica mee gemoeid is die het niet pikt dat er van die D+ afgetapt wordt op een relais (kleine Bosch) mee dicht te trekken..
dank bij voorbaat voor enige tips
groeten, Sam
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
meet eens het spannings verlies over de + van de dynamo naar de +accu
spanningsverlies is onbestaand.. 0.00V
alles weer gemonteerd ging het batterijlampje nu wee uit, maar ging het lichtje van de gloeistiften weer aan..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Master of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar