deze auto verzuipt bij het starten
wanner de stekker van de injector word losgenomen start de auto tot de benzine in het inlaat spruitstuk op is
als de stekker weer word aangesloten stopt de motor
verdelerkap rotor en bogies zijn nieuw
gebruikte injector
gebruikte kvs tempatuur zender geprobeerd dit alles zonder resultaat
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nieuwe temperatuurzender proberen
andere kvs temparatuurzender heb ik gepropeerd zonder resultaat
13 jaar
Begint de injector al in te spuiten als je het contact aan zet? Of pas bij het starten?
Slang MAP sensor lek?
de injector begint al intespuiten wanneer het contact word aangezet
slang map sensor ga ik vanavond controleren
map sensor zit op het schutbord rechts naast de rembekarchtiger toch?
13 jaar
Kortsluiting in de bedrading van de injector of een opgeblazen ecu.
even een aanvulling op de injector wanneer het contact word aangezet begint de injector 2 tellen te spuiten daarna stopt het
vacuum slangen gecontroleerd geen lekkage gevonden
(de map sensor zit helemaal rechts op het schutbord)
ecu losgehaald geen waterschade brandplekken of brandlucht gevonden
kabelboom visueel gecontroleerd geen bijzonderheden gezien
13 jaar
Moet je eens controleren of je een knippersignaal hebt op je injector. Ik denk dat je injector constant aan massa ligt. Er komt namelijk 2 seconden spanning op je injector via relais die ook je pomp aanstuurt.
ja dat klopt er komt ook 2 seconden spanning op de injector via een relais onder de motor kap die ik ook al gewisseld heb
heeft u gegevens over de pen bezetting? dan ga ik morgen even meten
13 jaar
Ecu waarschijnlijk stuk waardoor deze konstant massa geeft of simpeler een slijtplek ergens aan het kabeltje...
Meet bij de aansluiting op de ECU of er idd konstant massa is , gewoon kleur van injektorkabel volgen en juiste pennetje erbij zoeken .
ecu gewisseld met auto van de sloop
motortje slaat weer aan maar hikt tijdens het rijden en vald daarna ook dood
1 a 2 minuten wachten slaat de motor weer moeilijk aan en kan er weer de zelfde afstand gereden worden
13 jaar
probleem opgelost
ecu vervangen en temparatuur sensor vervangen
auto loopt weer als een zonnetje
bedankt voor alle info
13 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
13 jaar