auto
close

Word Nu Gratis Lid van Problemcar.nl! 🚗💡

👉 Waarom lid worden?

Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!

Gratis lid worden

Renault Clio: krijgt teveel benzine

Bouwjaar: 1992, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 monopoint

deze auto verzuipt bij het starten

wanner de stekker van de injector word losgenomen start de auto tot de benzine in het inlaat spruitstuk op is
als de stekker weer word aangesloten stopt de motor


verdelerkap rotor en bogies zijn nieuw

gebruikte injector
gebruikte kvs tempatuur zender geprobeerd dit alles zonder resultaat

Geplaatst door

joeri123 (0)

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

nieuwe temperatuurzender proberen

abid 0

13 jaar

andere kvs temparatuurzender heb ik gepropeerd zonder resultaat

joeri123 0

13 jaar

Begint de injector al in te spuiten als je het contact aan zet? Of pas bij het starten?

oldford 0
badge

13 jaar

Slang MAP sensor lek?

de injector begint al intespuiten wanneer het contact word aangezet
slang map sensor ga ik vanavond controleren
map sensor zit op het schutbord rechts naast de rembekarchtiger toch?

joeri123 0

13 jaar

Kortsluiting in de bedrading van de injector of een opgeblazen ecu.

oldford 0
badge

13 jaar

even een aanvulling op de injector wanneer het contact word aangezet begint de injector 2 tellen te spuiten daarna stopt het

vacuum slangen gecontroleerd geen lekkage gevonden
(de map sensor zit helemaal rechts op het schutbord)

ecu losgehaald geen waterschade brandplekken of brandlucht gevonden

kabelboom visueel gecontroleerd geen bijzonderheden gezien

joeri123 0

13 jaar

Moet je eens controleren of je een knippersignaal hebt op je injector. Ik denk dat je injector constant aan massa ligt. Er komt namelijk 2 seconden spanning op je injector via relais die ook je pomp aanstuurt.

ja dat klopt er komt ook 2 seconden spanning op de injector via een relais onder de motor kap die ik ook al gewisseld heb

heeft u gegevens over de pen bezetting? dan ga ik morgen even meten

joeri123 0

13 jaar

Ecu waarschijnlijk stuk waardoor deze konstant massa geeft of simpeler een slijtplek ergens aan het kabeltje...
Meet bij de aansluiting op de ECU of er idd konstant massa is , gewoon kleur van injektorkabel volgen en juiste pennetje erbij zoeken .

C.Jonker 0
badge

13 jaar

ecu gewisseld met auto van de sloop
motortje slaat weer aan maar hikt tijdens het rijden en vald daarna ook dood
1 a 2 minuten wachten slaat de motor weer moeilijk aan en kan er weer de zelfde afstand gereden worden

joeri123 0

13 jaar

probleem opgelost

ecu vervangen en temparatuur sensor vervangen
auto loopt weer als een zonnetje

bedankt voor alle info

joeri123 0

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.