hallo,
ik heb hier een master die stilstaand stationair niet boven de 2440 toeren wil. als ik er mee rij doet ie dat wel, moeite loos. er zitten geen storingen in. koppelings en remschakelaar werken en ook als ik hun stekkers lostrek gaat ie niet boven de 2440 omw/min. dit is ivm het roetmeten wat ik op deze manier niet kan doen. weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
groeten, Tim.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bouwjaar zou hier wel helpen.
Misschien een beveiliging die werkt als de auto niet rijdt (snelheids signaal 0)? Zou wel lachen zijn.
Wat doet de injectiehoeveelheid bij 2400 toeren en vlak daarboven als hij in zijn limiet loopt?
Volgens mij hoordt dit zo bij Renault. Kan me vaag zon verhaal herinneren, maar welk merk... Volgens mij had dit met bescherming voor de motor te maken. (leuk als je een roetmeting moet doen ;) ).
zo ver heb ik eerlijk gezegt niet gekeken. maar het is duidelijk een beveiliging. stopt er exact bij 2440 mee. als ik mijn renault collega's bel zeggen ze allemaal ja heb ik ook wel eens gehad, maar niemand weet de oplossing meer! heb ik dat, haha. vaak zit het net als bij een trafic in een koppel of remcontact, maar dat heb ik mijn inziens uitgesloten.
Net zoals bij mercedes de koppeling een paar keer intrappen??
hoort gewoon bij deze auto is normaal niet verder zoeken!!!
ok, typisch! maar staat inderdaad in roetmeet procedure dat je zelf het maximum toerental ingeeft. dus was bij deze inderdaad geen probleem.
kan dit hoofdstuk ook weer gesloten worden.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Master of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar