close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Renault Twingo 2001: Motorsteun

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: D4F A7, Motorinhoud (cc): 1200, Vermogen (kw): 55

Als de motor dreunt naar het interieur, welke motorsteun dient dan vervangen te worden? Het dreunen is er stationair en wordt erger bij licht verhoogd stationair. Plaats ik een autokrik die de motor iets opkrikt dan is het dreunen volledig verdwenen. Is de grote motorsteun rechtsvoor aan de bovenzijde degene die dan vervangen moet worden?

Geplaatst door

Burgie (115)

al 7 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Als deze doorgezakt is , is siliconeolie gevuld , dan is hij vet en zie je aanlig plekken.

Is al gecontroleerd dat het de uitlaat niet ergens is? Bv. tegen een hitteschild aan?

Heino4267 655

4 jaar

Ik heb het “opgelost” door de motorsteun iets op te tillen met een koevoet om er vervolgens eens plastic wigje tussen te plaatsen. Niet professioneel maar het dreunen is volledig verdwenen

Burgie 115

4 jaar

Mooi bedankt voor de feedback

Mijn Twingo heeft hetzelfde euvel, welke motorsteun spreken we dan over?

deutz 100

4 jaar

Ook bij mij probleem opgelost, geen lekkage bij de (rechtse) motorsteun zichtbaar.
Het volgende gedaan: motor aan de rechtse kant opgekrikt, motorsteun bout los gemaakt,
motor weer laten zakken en de bout alsmaar bewegend vast gedraaid, en de brom is verdwenen!!

deutz 100

4 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.