Renault Twingo 2001: Motorsteun

Bouwjaar: 2001, Brandstof: Benzine, Transmissie: Handgeschakeld, Motorcode: D4F A7, Motorinhoud (cc): 1200, Vermogen (kw): 55

Als de motor dreunt naar het interieur, welke motorsteun dient dan vervangen te worden? Het dreunen is er stationair en wordt erger bij licht verhoogd stationair. Plaats ik een autokrik die de motor iets opkrikt dan is het dreunen volledig verdwenen. Is de grote motorsteun rechtsvoor aan de bovenzijde degene die dan vervangen moet worden?

Burgie

Geplaatst door Burgie (65) , lid sinds 7 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

6 Reacties

3 jaar geleden - kaleido 1

Als deze doorgezakt is , is siliconeolie gevuld , dan is hij vet en zie je aanlig plekken.

3 jaar geleden - Heino4267

Is al gecontroleerd dat het de uitlaat niet ergens is? Bv. tegen een hitteschild aan?

3 jaar geleden - Burgie

Ik heb het “opgelost” door de motorsteun iets op te tillen met een koevoet om er vervolgens eens plastic wigje tussen te plaatsen. Niet professioneel maar het dreunen is volledig verdwenen

3 jaar geleden - kaleido 1

Mooi bedankt voor de feedback

3 jaar geleden - deutz

Mijn Twingo heeft hetzelfde euvel, welke motorsteun spreken we dan over?

check

Beste antwoord, geplaatst door

3 jaar geleden - deutz

Ook bij mij probleem opgelost, geen lekkage bij de (rechtse) motorsteun zichtbaar.
Het volgende gedaan: motor aan de rechtse kant opgekrikt, motorsteun bout los gemaakt,
motor weer laten zakken en de bout alsmaar bewegend vast gedraaid, en de brom is verdwenen!!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Twingo of stel zelf een nieuwe vraag.