Beste collega's
Graag jullie aandacht voor het volgende:
Heb een renault mascott onderhanden welke steeds in noodloop gaat boven de 3000tpm
Klant was vorige week binnengekomen met dit probleem
werkzaamheden die we al hebben gedaan:
- foutcode's gelezen foutcode p0089 drukbewaking rail regelafwijking positied ( uitgelezen met bosch kts)
- brandstoftank gecontroleerd , deze zat vol roest van de extra brandstof tank (staal) welke ze op het chassis hadden gebouwt.
-brandstoftank gereiningd
- brandstofleidingen gereinigd (aanvoer en retour)
- brandstoffilter vervangen
- verstuivers laten testen , deze waren in orde
- raildruk sensor gewisseld
- druk regelaar in de hogedrukpomp gewisseld
- retourklep in de rail gecontroleerd, inorde
wanneer je met de auto rijd en je bekijkt de meet waarde's dan is de raildruk actueel 200 bar te hoog ten opzichte van de nominale voorgeschreven waarde
wie o wie heeft er nog een idee waar ik verder mee kan?
Alvast bedankt voor de moeite
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
stekker airco druk contact goed
kun je je nader verklaren? , kan de link van bedrading eventueel wel snappen maar vertel?
is er misschien iemand met een schema ?
soms geeft dat rare stoorringen bij diverse renault is simpel te controleren door effe los te gooien en te meten zelfde als slechte massa
is dat ding getuned toevallig? dat dat je afwijking in je hogere druk is waardoor je op het verkeerde pad komt. wat doet je turbo druk rond die 3000 toeren?
Heb ook zo'n probleem met een Renault mascott gaad ook in nood loop alles al ver vangen gaat in nood loop Bij 3000tpm
4 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Mascott of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar