Hoi allemaal
ik heb al bijna 2 jaar een laguna 2.0 ide en een half jaar geleden begon een fout melding STORING INSPUITING op te treden ik heb de dealer gebeld en geinformeert en zei direckt dat het me bougies ken zijn ik was in het buitenland en kon niet gelijk aan de bougies komen maar gelukig had ik in me gereedschaps kofer nog 3 oude bougies liggen ik heb die een beetje geschuurt en erop gezet en het probleem was opgelost nou ben ik terug van vakantie en dus na zo'n 8 weken is de probleem weer begonnen en ik heb er 4 nieuwe bougies opgezet de oli verv erst oli filter en injectie reiniger in de tank maar na een dag rijden kwam de probleem weer te voorschijn ik heb weer de dealer gebeld en die zij dat het dan nog aan me bougie kabels of verdeler zou zitten nou me bougie kabels warfen nog rfedelijk nieuw dus maar de verdeler vervangen maar nog steeds het zelfde ben naar de dealer gewesst me auto laten uitlezen en hij schrok leterlijk van wat hij zag het stond volllllll met fouten niet normaal en stelde voor alles te wissen en dan een rondje rijden omdat de fout elke keer weer terug kwam even een rondje rijden tot de fout weer komt dan is het makelijker om de fout te vinden maar sinds dien rijdt de auto heerlijk en zonder fout medingen dat is nu al; zo'n 200 km geleden
ken dit nou wel dat het systeem fouten aangeeft zonder dat die er is omdat de oude meldingen er nog in zaten of zal het probleem zich zo weer moeten voordoen en er wordt gezecht dat ik met zo'n gevoelig motor niks anders als shell v-power moet tanken vanwege de vervuiling voor de injecties klopt dit wel want als dat niet zo is is het wel een dure grap .
Ik hoop gauw uw reachtie te lezen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heeft de dealer niet gewoon de foutcode's gewist en dan de hele zaak gereset?
Als er geen nieuwe meldingen komen zou ik me niet te veel zorgen maken!
Alleen maar shell v-power mogen tanken voor de gevoelige motor van de Laguna lijkt me straf.....
Wel raad ik aan om een goed merk te tanken, Shell - Esso - Q8 en dergelijke en niet de goedkope brol zoals huismerken bij de makro...
Ben ik mee eens. De motor gaat er slecht van lopen van de goedkope troep. Deze tankstations krijgen meestal de laatste druppel uit de tank. Ik tank altijd Shell 95 (geen V-power). Soms doe ik het wel en dan in duitsland. Daar hebben ze 100 Vpower en voor een stuntprijs waarvoor hier de benzine wordt verkocht. Vindt altijd 1 ding vreemd. Afgaande op de boordcomputer gaat hij bij Vpower meer verbruiken.
Daarnaast heb je ook schoonmaak vloeistoffen, welke goed werken, alleen zijn deze voor de hoeveelheid vloeistof behoorlijk duur, meende 18 euro.
Tevens weet ik niet of het ook aan de Bobines kan liggen, 1 van de vier kan niet goed functioneren. Tevens meende ik dat er een modificatie is aangebracht waarbij de kabel voor de aansturing van de motor wordt verlegd. Ik zou gewoon even afwachten, zoals Omega voorsteld.
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Laguna of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar