👉 Waarom lid worden?
Klik hieronder en word vandaag nog GRATIS lid!
Beste mensen,
hierbij een clio 2 1.4 van 1999 met een lekke koppakking en koppeling slipt.
omdat ik die allebei wil vervangen dacht ik dat ik een andere blok op gooi veel makkelijker en goedkoper is.
natuurlijk een blok met kopp. platen erop!!!
het is een E7J C6 blok.
nu wat rondgekeken maar kon er geen zelfde vinden. is het nou zo dat elke E7J blok erop past??
ik weet niet wat er word bedoeld met heet rijden maar op de terugweg kon ik nergens stoppen dus heb maar doorgereden en de temp meter is helemaal op laatste punt gekomen. zou ik deze nu wel moeten vlakken of niet??
ruilblok of gewoon maken??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
waarom een ander blok ik lees nergens dat je andere problemen hebt met de motor.
ik zou gewoon er een nieuwe koppeling in doen en de koppakking vervangen en dan gelijk de distributie mee vervangen.
met een andere motor moet je ook maar afwachten wat je krijgt.
groetjes jan.
Beste forumleden,
heb toch besloten om er een nieuwe koppakking erin te plaatsten. alles erop gemonteerd begon die hevig te lekken bij de waterpomp. dus deze ook meteen vervangen. Hij liep hier wel maar niet zo heel goed.
kop is gevlakt
laatste keer toen ik hem aan de praat kreeg had die geen vermogen en eerste beste keer dat ik op gas trapte viel die uit en startte hij niet meer.
in de onderblok zit een rauw geluid net of die zonder olie draait.
d-timing is goed maar ben bang voor de kleppen want deze zijn niet gesteld na vlakken.
kan het toevallig hiermee maken??
ik heb de compressie gemeten
1= 6,5
2= 7,5
3= 11
4= 10,5
moet ik toch hier bij cilinder 1 + 2 zoeken??
alvast bedankt
10 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Renault Clio of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar