Ventilator koelvin slaat niet aan
Alle zekeringen in orde, motor koelvin getest, is in orde
Voeler temperatuur in radiateur reeds vervangen.
Motor temperatuur loopt op 100 105 graden op de meter , tot rode waartschuwingslampje gaat branden " te heet"
Koelvin slaat niet aan.
Is dit ergens een "relais probleem?
Of is dit mogelijk de thermostaat. ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heb je wel de goeie zender vervangen??als je de stekker van de zender aftrekt die jij vervangen hebt en je lust hem door draait ie dan wel
Is de zekering niet kapot van de regelmodule ? Die zit onder het koelvloeistof reservoir.
14 jaar
[quote=robby10030]heb je wel de goeie zender vervangen??als je de stekker van de zender aftrekt die jij vervangen hebt en je lust hem door draait ie dan wel[/quote]
Zie start topic : motor koelvin getest...., via doorlussen van stekker, draait dan wel !
14 jaar
[quote=stefan84]Is de zekering niet kapot van de regelmodule ? Die zit onder het koelvloeistof reservoir.[/quote]
Ga ik opzoeken.... Het is mij (nog) niet bekend dat onder het koelvloeistof res. een zekering zit.
14 jaar
oké maar er stond niet bij dat je hem doorgelust hebt,enne het metertje geeft te heet aan en lampje gaat branden is hij dan ook echt wel heet wijkt dit niet af en heb je een originele zender geplaatst.
14 jaar
[quote=autounion]Ga ik opzoeken.... Het is mij (nog) niet bekend dat onder het koelvloeistof res. een zekering zit.[/quote]
regelmodule alleen aanwezig indien de auto is voorzien van Airco ?
Gr. paul
Bij deze de foto,
[url=http://img546.imageshack.us/i/dsc00696s....][img]http://img546.imageshack.us/img546/8176/...[/img][/url]
Gr Stefan
14 jaar
Is niet van een Seat beste Stefan, (maar volgens mij van een Golf III).
Worden de slangen die naar de radiateur lopen warm/heet?
Zo nee, dan is de thermostaat kapot.
Dan zal de motor oververhit raken, maar de radiateur blijft koud en omdat de ventilatorsensor daar zit zal de ventilator dus niet aanslaan en ben je intussen de motor om zeep aan het helpen.
Ook kan de waterpomp kapot zijn.
Dan is er geen circulatie en zal de motor heet worden en de radiateur koud met de eerder genoemde gevolgen.
Grt,
Hans
14 jaar
heel goed hans
14 jaar
Probleem gesloten
13 jaar
[quote=autounion]Probleem gesloten[/quote]
Graag de evt oplossing nog even vermelden.
Moderator Problemcar
Auto (helaas) verkocht
13 jaar
Ok... Duidelijk
Moderator Problemcar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Seat Cordoba of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar