Ik ben bezig met een Suzuki alto van 2003 met een 1100 motor.
Hoe warmer de motor wordt, des te meer gaat hij stotteren/inhouden bij gas geven. Stationair prima lopend, als je onder het rijden het gaspedaal omhoog laat komen dan voel je dat hij normaal gaat lopen.
Foutcodes misfire cilinder 2.
- injectors cil 1 en 2 omgewisseld, bougies omgewisseld, bobines omgewisseld, klepspeling perfect, gasklephuis schoon, extra massa van motor naar thermostaathuis getrokken, fout blijft cilinder 2.
Bij heel weinig gas geven loopt hij gewoon goed en trekt goed, dus lekke klep lijkt me niet.
ECU, bedrading naar injector 2, of toch gewoon koelvloeistoftemp sensor?
Foutcode komt terug na ongeveer 15 minuten rijden.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
heeft deze een EGR klep??lijkt verdacht veel op EGR storing.
Heeft een electrische egr klep, moet deze openstaan wanneer de wagen op contact staat, of hoe is deze te testen?
Ik moet nog even vermelden dat de motor en dus de kachel snel warm worden en dat de temp meter aangaaft dat de motor koud is.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.
10 jaar