een 30 watt zekering geeft kortsluiting . misschien dat de relais die er bij hoort stuk is van de elec stuurbekrachtining want die doet het niet meer. maar waar zit die relais . het gaat om een Suzuki alto 1.1 uit 2003 vrg nienke
Geplaatst door nienke (0) , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Suzuki Alto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Alto of stel zelf een nieuwe vraag.
8 Reacties
nienke (0), 10 jaar geleden
is er echt niemand .die weet waar die relais van de elec stuurbekrachtiging zit please help mee nienke
limbra (555), 10 jaar geleden
Volgens mij zit het relais in de stuur bekrachtiging zelf , maar ik heb er helaas te weinig info over.
Aangezien de 30A zekering steeds kapot gaat lijkt mij een inwendige sluiting (motortje - printplaatje - kabelboom etc..) eerder de oorzaak ,
Wat heb je zelf al gecontroleerd / doorgemeten ?
succes .
nienke (0), 10 jaar geleden
hij is gisteren in de garage geweest en op de computer en is uit gelezen. daar kwam niks uit [geen Suzuki garage] maar ze zeiden eerlijk. dat ze te weinig verstand hadden van een alto vrg nienke
nienke (0), 10 jaar geleden
ik vind het knap dat je dit gevonden heb. maar hier heb ik te weinig verstand van. ik kan niet zien of er nu een relais tussen zit vrg nienke
Highway (120) PRO, 10 jaar geleden
zit geen relais tenminste buiten de controle module. 19 is de controle module en daar zit een soort van relais in. Ik zou naar een Suzuki garage gaan en laten uitlezen. Om zomaar iets te gaan vervangen heeft geen zin. Als een zekering van 30 A springt is er een goede sluiting kans bestaat dat de kabel ergens door geschuurd is.
nienke (0), 10 jaar geleden
beste highway hij is uit gelezen kwam niks uit helemaal niks vrg nienke
Highway (120) PRO, 10 jaar geleden
Dan zul je de draad moeten volgen van de zekering die gesprongen was. Misschien zit er ergens een slecht contact (rot) of is de kabel door gesleten is.
nienke (0), 10 jaar geleden
bedank voor het mee denken nu echt goed uitgelezen printplaat stuurbekrachtiging door gebrand moet in zijn geheel vervangen worden stuurbekrachtiging opdam 120 inzeten 125 dus [niet slecht] vrg nienke