Moertjes van inlaatspruitstuk krijg ik er met geen mogelijkheid van af, ze glijden door mijn ringsleutel heen en worden zowat rond.
Hoe krijg ik deze los? Je kan er ook zo moeilijk bij!!
Help.....help.....ergernis......ergernis!!!!!!!
[url=http://img222.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img222.imageshack.us/img222/6541/...[/img][/url]
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
torxdopje eropslaan, verwarmen, moer eroplassen en complete draadeind eruitdraaien, er zijn tal van mogelijkheden, gebruik je fantasie.
Groeten Marcel
[quote=hellbat]torxdopje eropslaan, verwarmen, moer eroplassen en complete draadeind eruitdraaien, er zijn tal van mogelijkheden, gebruik je fantasie.
Groeten Marcel[/quote]
Zal ik proberen te doen, dank je wel.
Krukaspoelie heb ik eraf kunnen krijgen d.m.v. de ronde linker motorsteun los te draaien en het motorblok schuin omhoog te krikken.
Distributiesnaar er vanaf gehaald, maar ik heb niet de goede doppenset om de kopbouten los te draaien.
Ik ga morgen een koppakking, verlengstuk en een dop 14 halen (3/4), en probeer het nog een keer met een momentsleutel, die ik nog heb liggen, los te draaien.
Koelvloeistof heb ik al verwijderd door de onderste slang van de radiateur los te koppelen.
Morgen maar weer verder gaan of wanneer ik tijd heb.
Mvg. Ed.
[url=http://img222.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img222.imageshack.us/img222/6541/...[/img][/url]
16 jaar
Waarom laat je het spruitstuk niet zitten haal je de kop er af met alles er aan. Je hebt ruimte genoeg bij de swift en het weegt bijna niets.
Hans
ja helemaal mee eens kun je op de werkbank alles mooi verwijderen[quote=Hans4037]Waarom laat je het spruitstuk niet zitten haal je de kop er af met alles er aan. Je hebt ruimte genoeg bij de swift en het weegt bijna niets.
Hans[/quote]
16 jaar
Van mijn buurman een dop 14 geleend en mijn kopbouten eraf gedraaid.
Koppakking was helemaal vergaan, deze verwijderd.
Kop helemaal geegaliseerd, de pakkingresten afgestoken.
Zuigerkoppen gereinigd en zien er als nieuw uit.
Is nu klaar voor een nieuwe pakking te monteren.
[url=http://img232.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img232.imageshack.us/img232/8611/...[/img][/url]
[url=http://img221.imageshack.us/my.php?image...][img]http://img221.imageshack.us/img221/6076/...[/img][/url]
16 jaar
Wat bedoel je met egaliseren? De kop moet je wel latten vlakken anders lekt de koppakking binnen kort weer.
Hans
[quote=vanstee]Is nu klaar voor een nieuwe pakking te monteren.[/quote]
Vergeet ook niet de boutgaten (kopbouten) uit te blazen anders heb je er weer een probleem bij...................
Gr. paul
Ciinderkop laten vlakken en gelijk de klepjes laten doen, nieuw klepseals plaatsen.
De koppakking op de juiste manier plaatsen.
blijft leuk hé, zo'n driepittertje, trek je de kop eraf, zitten er 3 Mickey-Mousjes je aan te kijken.
Hahahahahahahahaha
Groeten Marcel
[url=http://imageshack.us][img]http://img262.imageshack.us/img262/9348/...[/img][/url]
kiekeboe................................
[quote=Hans4037]Wat bedoel je met egaliseren? De kop moet je wel latten vlakken anders lekt de koppakking binnen kort weer.
Hans[/quote]
Waarom? Alleen als je een warmloper heb gehad moet je hem vlakken.
16 jaar
[quote=vanstee][quote=Hans4037]Wat bedoel je met egaliseren? De kop moet je wel latten vlakken anders lekt de koppakking binnen kort weer.
Hans[/quote]
Waarom? Alleen als je een warmloper heb gehad moet je hem vlakken.[/quote]
Veel succes verder dan maar.
Hans
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Suzuki Swift of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar