close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Polo: aanslaan

Bouwjaar: 2002, Brandstof: Benzine, Motorcode: 47kw

Hallo bij ons in de werkplaats staat een polo 3cil 47kw die niet aanslaat
wagen is goed lopend weg gezet maar slaat nu niet meer aan
geen foutcodes heeft brandstof en vonkt de compressie is goed
bougies zijn vervangen.

Mvg Gerrit

Geplaatst door

wolfgj (0)
badge

al 18 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Al eens meegemaakt dat de timing was verlopen, nokkenassensor ok?

marcel7031 0
badge

14 jaar

Zou inderdaad best kunnen wat Marcel zegt.
Zet krukas op tijd door te blokkeren of cylinder 1 op bovendste punt te zetten.
Trek dan aan de achterkant van de nokkenas(en) de dekseltjes los en kijk of de groeven precies hetzelfde staan,zo niet,dan ketting versprongen.

ricky 10
badge

14 jaar

ketting was inderdaad versprongen

bedankt voor het medenken

Gr Gerrit

wolfgj 0
badge

14 jaar

[quote=marcel7031]Al eens meegemaakt dat de timing was verlopen, nokkenassensor ok?[/quote]
Was inderdaad versprongen.

Gr gerrit

wolfgj 0
badge

13 jaar

Ik heb hier nu ook eentje die versprongen is. Bij volkswagen kun je een gemodificeerd setje krijgen die
ook 50.000km mee gaat. Auto heeft 100.000km gelopen en ga nu de de derde ketting monteren.
En ik heb altijd gezegd tegen klanten dat je met een ketting geen onderhoud hebt.

MVG Bert

Berts08 0
badge

13 jaar

[quote=Berts08]En ik heb altijd gezegd tegen klanten dat je met een ketting geen onderhoud hebt.[/quote]
Helaas niet bij VW...

ricky 10
badge

13 jaar

[quote=ricky][quote=Berts08]En ik heb altijd gezegd tegen klanten dat je met een ketting geen onderhoud hebt.[/quote]
Helaas niet bij VW...[/quote]
jek unt het ook zien, je moet wel werk houden =)


De Vr6 moest ook elke 120.000 een nieuwe ketting, dus ach. Niks vreemdt onder de zon bij VAG

Klopt helemaal wat je zegt en dat is het leuke van werken bij vag (je de/monteerd elk onderdeel van een motor) ,alleen zeg dan niet dat ze geen onderhoud nodig hebben want bij vag is dat wel het geval en helaas voor de klant die ervoor moet opdraaien uiteindelijk....

ricky 10
badge

13 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Polo of stel zelf een nieuwe vraag.