hallo vandaag weer een leuke storing golf 4 schakeld niet meer door(net een daf 33) ,en de kickdown werkt ook niet meer,wagen uitgelezen volgende storing 00268 magneetklep 6-n93onderbreking,alle kabels aan bak nagekeken op oxidatie ,en alle zekeringen nagekeken allemaal goed zover ik kan zien,nou mijn vraag welke collega heeft dit eerder meegemaakt,en wie heeft eventueel documentatie of meetwaarden die ik op de stekker kan meten van deze klep in de bak waar deze zich bevind ,zodat ik dit kan controleren.bvb dank hiervoor ...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
NIEMAND enig ideeeeee......waar ik zoeken moet binnen of buiten de bak...
heb bij een golf met dergelijk probleem eens een ecu van de bak hersteld. was een transistor in doorgebrand was duidelijk te zien op de print plaat. zou zeker eerst de bedrading eens doormeten met de ohm meter alsook de magneetklep.
mvg kris
Verklaar nader, schakelt hij nog op . Geef eens meer uitleg.
[quote=moni]schakeld niet meer door(...[/quote]
Dit is de JATCO JF506E 5-Gang-Automatikgetriebe 09A/09B, er is niet veel goeds aan die bakken, alles gaat eraan kapot...
Het schakelpatroon kan je alvast hier terugvinden.
http://www.transtec.com/tech_insert/9423...
De weerstand van de spoelen kan je alvast uitmeten.
http://www.muddyoval.com/articles/fltech...
http://www2.bbz-erfurt.de/medienablage/K...
Op blz 52 zie je het Magnetventil N92.
Het is deze met de groen stekker vw nummer 09A 927 331 A - Solenoid valve N92 (green)
http://cobratransmission.com/index.php?m...')
Hiermee kun je toch een beetje verder. Je kan alvast de weerstand van dat spoel N92 uitmeten.
halo ,kijk hier heb ik wat aan deze informatie nu kan ik uitzoeken waar dit probleem in zit, nog een vraag aan krisje waar zit de ecu met de transistor , en had je ook de zelfde fout codes???? gova en krisje alvast hartelijk dank voor de informatie..
Verklaar nader, schakelt hij nog op . Geef eens meer uitleg.
Wat ik al eens gehad heb is dat er een onderbreking in de leiterfolie zat in de bak en een doorgebrande print van de ecu.
Gova,
indien er een permanente storing in de bak zit dan schakeld hij niet meer maar blijft dan in de 3e versnelling staan (noodloop)
gr John
[url=http://img690.imageshack.us/i/dsc03568ko...][img]http://img690.imageshack.us/img690/2597/...[/img][/url]
Ik zie hier geen leiterfolie...
[quote=johndoornbosch]Wat ik al eens gehad heb is dat er een onderbreking in de leiterfolie zat in de bak en een doorgebrande print van de ecu.[/quote]
Gova,
wie zegt dat het de bak is op jou plaatje?
er zijn wel degelijk types met leiterfolie.....maar goed jij bent de specialist.
gr john
jongens bedankt voor het meedenken,gova de bak schakeld niet meer op staat zoals john zegt staat in noodloop,waar zit de ecu buiten of in de bak??
Moni,
Het regelapparaat zit in de waterbak onder de ruitenwissers.
gr john
allemaal bedankt auto is vandaag verkocht aan de export,allemaal bedankt voor jullie reacties ps de reperatie werd veel te duur vandaar..
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
14 jaar