Volkswagen Caddy: bout van de krukaspoelie

Bouwjaar: 1997, Brandstof: Diesel, Motorcode: 1.9 d

Ik wil de riem vervangen

Ik krijg de onderste krukas bout niet los, met de luchtsleutel

als ik dit met de hand doe, dan komt er op de nokkenas spaning te staan als ik doordraai ben ik bang dat de nokkenas gaat breken ik heb em op de nokkenas al vergrendeld, en de brandstofpomp



Kan ik em nog ergens anders vergrendelen op het vlieg wiel !!!! ik kan niks vinden

velli08611743

Geplaatst door velli08611743 (0) , lid sinds 18 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Caddy? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

warm stoken en dan met lucht

Ernst Tempel (0) PRO, 16 jaar geleden

waarom moet de bout los ?

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=tempel001]waarom moet de bout los ?[/quote]
ik lees.... hij wil de riem vervangen ;) maar die middelste centrale-bout kan hij mooi laten zitten.

Gr. paul,

CARS&MOTORS (0) PRO, 16 jaar geleden

? is wel knap als ie de riem r dan weer opkrijgt en op tijd

P. Kelder (0) PRO, 16 jaar geleden

[quote=CARS&MOTORS]? is wel knap als ie de riem r dan weer opkrijgt en op tijd[/quote]
enkel de 4 bouten rondom de centrale-bout moeten los.....................

Gr. paul,

Benny Vee (0) PRO, 16 jaar geleden

Centrale bout hoeft alleen maar los als de keerring vervangen moet worden.
Daar is special gereedschap voor , dat draai je met 2 m8 bouten op de krukas zodat de krukas niet meer kan draaien omdat dat gereedschap vastloopt tegen de carterpan.

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Caddy of stel zelf een nieuwe vraag.