We hadden de remklauw achter vervangen omdat de elektrische handrem het niet meer deed. Hij werd wel aangestuurd maar zat vast.
Nieuwe remtang gemonteerd en dachten dat het daarmee was opgelost. Maar deze werd niet aangestuurd. Geen spanning.
Wat we ook probeerden, hij kreeg geen stroom. Zekeringen gecontroleerd en dachten toen dat het module weleens stuk zou kunnen zijn.
Echter gaan die eigenlijk nooit stuk en bovendien werd de oude remtang immers wel aangestuurd.
We hebben de zekeringen nogmaals gecheckt, nu door ze er uit te pakken en door te meten en ook nu was er geen zekering stuk.
Maar of dat de oorzaak was weten we niet,maar tot onze verbazing werd nu de remtang weer aangestuurd en functioneerde alles weer zoals het hoort.
Dit schijnt wel vaker voor te komen dat een nieuwe remtang niet aangestuurd wordt en het op een gegeven moment wel weer doet. Heeft iemand een verklaring hoe dat kan? Ben wel benieuwd nl.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Mogelijke oplossingen:
Via Ross-Tech: 30 minuten de spanning eraf en dan kan het opgelost zijn.
Via een bevriende monteur: klant laten rijden en na een paar ritten gaat ie vanzelf weer werken
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
1 jaar