ik heb een nieuw gereviseerde g-lader gekocht heb hem met wat vriende er in gehange
en nu heb ik hem in gereden en wou ik hem uit proberen nu lijkt het net of hij nie aanslaat
nou heb ik gehoord dat hij misschien op tijd moet worde gesteld.
hoe moet dat en moet dat wel of word het alenmaal geregeld door die riem die ook langs de dinamo loopt
mazzel niels
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Een G-lader hoef je niet op tijd af te stellen, hoeveel bar heb je bij het doortrekken van je Corrie?
En hoeveel bij stationair.
G-lader wordt aangedreven door je multi-riem,
verbinding tussen de aandrijfas en de geleidingsas wordt tot stand gebracht door een tandriem, de excentrische beweging van de verdringer in het huis wordt door de excentrs van de aandrijf en de geleidings as behaalt.
Waar heb je die gereviseerde lader vandaan.. gewoon een paar vraagjes. :-) ,
hoe meet je hoeveel bar die heb ik heb wel geprobeert om een bar meter er steving in te diewe aan de zij kant van een slang maar die meter dee niks
maar als je je mond er op zette bewoog het metertje wel
maar volgens jou hoort hij het gwoon te doen ?
16 jaar
Van je inlaatspruitstuk naar je brandstofdruk regelaar een vacuumslangetje,
daar kan je hem met een T-stukje tussen zetten... 0.8bar moet hij makkelijk kunnen doen in een fractie , dus niet heel langzaam klimmen, neej, gas geven en direct druk op de ketel.
16 jaar
en als hij dat nie doet
16 jaar
Als hij niets doet is er inwendig iets niet pluis.."lijsten gescheurt, of huis gescheurt, riempje kapot, lager vast" minder dan 0.8 bar met een gereviseerde lader is.. "opgelicht"
16 jaar
beun
16 jaar
Ja, das jammer.. een G-lader reviseren is niet zomaar ff "reviseren". dingen moeten niet voor niets om de circa 75.000km gereviseerd worden, en aangezien die G60's steeds goedkoper worden, en iedere boereknul er eentje kan aanschaffen, en die dingen vaak niet goed behandelen, niet na laten draaien na een lang stevige rit bijv.
En geld voor revisie hebben ze niet, conclusie, weer verkopen die wagen, en zo blijven die laders zo 150.000 ongerviseerd rondrijden zonder bar meter, en dan worden ze ineens gereviseerd, ja dan is het kwaad al geschiet.
Hoeveel bar heb je?
16 jaar
ik heb thuis geen bar meter die licht bij een vriend ik ga er zo heen dan vertel ik het morge wel ff
koop wel een vr6
16 jaar
[quote=ccorado]ik heb thuis geen bar meter die licht bij een vriend ik ga er zo heen dan vertel ik het morge wel ff
koop wel een vr6[/quote]
Absoluut! :-|
Als je het al zo snel opgeeft met de lader, wil je niet weten wat er bij een Vr6 komt kijken... ;)
16 jaar
wat komt er bij een vr6 kijke dan?
16 jaar
Presies!, eerst in verdiepen, dan pas aankopen ;)
16 jaar
[quote=ccorado]wat komt er bij een vr6 kijke dan?[/quote]
Vooral een dikke portemonnee, een ''echte'' mooie frisse vind je bijna niet, zijn zeldzaam de meesten zijn ex petjes-mobiel, kijk dus uit wat je koopt anders je komt in het armenhuis terecht.....................
''alles wat glimt is lang geen goud''
Gr. paul
[quote=ccorado]wat komt er bij een vr6 kijke dan?[/quote]
Zeker een trekhaak+aanhangwagen voor extra grote benzinetank+ruimte voor "gereviseerde" onderdelen die je in grote getale kan vinden op internet.
Waarom is de g-lader vervangen?
Druk wordt trouwens zowieso pas opgebouwd wanneer het gaspedaal wat verder ingetrapt wordt he?
16 jaar
met de vorige g-lader is riempje geklapt en is hij ge inplodeert.
en een vriend van me had een g-lader bij de zelfde gozer gehaalt voor ze polo g40
en die was wel goed en niet dat die gozer mij een g40 heb gegeven het is gewoon een g60 uit 1998
en ik rij altijd met me voet benede behalve de zware tijd van het inrijde van de g-lader
16 jaar
Een G60 uit 1998 ?
[quote=Audidriver73]Een G60 uit 1998 ?[/quote]
zie staan 1989 ;
[quote=paulkelder][quote=Audidriver73]Een G60 uit 1998 ?[/quote]
zie staan 1989 ;[/quote]
zal wel een klei model zijn
Bij het eerste bericht staat idd 1989 maar in een van de laatste 1998, ging al ervanuit dat het een foutje was.
Ben zelf op dit moment bezig een G60 in een golf2 1.8-16v PL te leggen. Zowel kop als G-lader door vorige eigenaar gereviseerd en andere nokkenas, weet niet of hij loopt want deze heeft motor niet meer ingebouwd gehad, ben benieuwd, als beetje meezit loopt ie eind deze week.
de g-lader is gemaakt in 98 en de auto in 89
16 jaar
[quote=ccorado]de g-lader is gemaakt in 98 en de auto 89[/quote]
Ah zo, dat verklaard de verwarring een beetje.
[quote=ccorado]en ik rij altijd met me voet benede behalve de zware tijd van het inrijde van de g-lader[/quote]
Tja.....
Met een beetje geluk ben je dan binnenkort weer aan de beurt ;-)
Heb je de intercooler + buizen/slangen van binnen goed schoongemaakt na het slopen van de vorige g-lader? Zal wel de nodige rotzooi in zitten.
Wat is eigenlijk het werkelijke probleem? Dat kan ik niet echt uit het eerste bericht halen.
16 jaar
ja heb alle buizen schoon gemaakt tot en met de inter cooler en de inter cooler zelf ook.
maar het probleem is dat nu ik de g-lader er op heb gezet hij erg langzaam
is geworde en ik wil wete hoe da komt en wat ik er tege kan doen
16 jaar
[quote=ccorado]ja heb alle buizen schoon gemaakt tot en met de inter cooler en de inter cooler zelf ook.
maar het probleem is dat nu ik de g-lader er op heb gezet hij erg langzaam
is geworde en ik wil wete hoe da komt en wat ik er tege kan doen[/quote]
Eerst de druk even meten.
16 jaar
is het probleem al opgelost?
16 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Corrado of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar