Ik heb het volgend probleem met mijn vw golf 2
als ik er normaal mee rij rijd hij prima .. maar eens ik volle gas geef als ik aan het rijden ben ( goed optrekken tot 5500 t/m) en sportief begin te rijden en dan de koppeling induw valt hij zonder pardon stil ..en laat hevige (scheten) door de uitlaat ..
wat zou dit kunnen zijn ?
al vervangen is ..
bougies
delcokap en rotor
distributieriem en waterpomp
nieuwe benzinefilter vooraan aan de motor
zo'n k&n luchtfilter die in het orginele huis past
en weet iemand of er nog een filter zit in de benzinetank ? en zoja langs waar kan ik er het best aan ?
Mvg
Jan
Geplaatst door Janwetteren (0) , lid sinds 12 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
5 Reacties
C.Jonker (0) PRO, 12 jaar geleden
Wat ik even wil weten is of je nog een caburateur hebt of al injectie, ik denk caburateur.
Wat is het type ? bv pierburg 2EE ? enz
Hans4040 (310) PRO, 12 jaar geleden
Dat is afhankelijk van de motorcode....
MH is met Pierburg 2E3
NZ en SC is met Bosch DigiJet
Benny Vee (0) PRO, 12 jaar geleden
1990 lijkt me duidelijk een NZ digijet motor.
Valse lucht zou goed kunnen, kijk ook goed bij de carterontluchting.
Of stationairregeling ( nullastschakelaar ) of afstelling co %
Janwetteren (0), 12 jaar geleden
De caburator zat vuil (mag wel eens na 20jaar :-) nieuwe vacumdarmpjes, beetje geregelt en co afgesteld en draai heel soepel , Dank voor alle reacties ..
Hans4040 (310) PRO, 12 jaar geleden
mooi zo...bedankt voor de feedback.