close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: golf 4 1.4 16v bj 98 schokt bij constante snelheid en stationair

Bouwjaar: 1998, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1.4 16v

hallo allemaal ik heb een golf 4 1.4 16v van 98
de auto schokt onder het rijden bij een constante snelheid en stationair
op de snelweg boven de 3000 toeren is het goed wie kan mij helpen dit op te lossen

heb inmiddel alle vacuumslangen vervangen
bobine vervangen
bogiekabels plus bougies vervangen
gasklephuis vervangen en opnieuw ingeleerd

maar het probleem blijfd er in zitten geen foutcodes in de auto
als ik de auto in de vrij zet en tussen de 2500 en 3000 toeren houd
hoor je de uitlaat ploffen af en toe

hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen vr gr wesley

Geplaatst door

wesleyvisser (0)
badge

al 16 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Temperatuur sensor?

Roland10251 0
badge

16 jaar

Ook al eens zo een probleem gehad... 2 auto's naast elkaar gezet en div componenten uitgewisseld.... niets mocht baten.. maar toen na enkele keren proefrijden de tank bijna leeg was, zijn we gaan tanken bij een goede pomp merkbenzine dus!!!! Klant haalt auto op en nadat we eigenlijk niets hadden gevonden overleg gehad met klant en gevraagd of hij ook bij een vrij pomp had getankt..... jaaaa dus klant rijdt een week op merkbenzine.. en wala auto rijdt als nooit tevoren!! Misschien heb je dr iets aan!!

Roy10511 0
badge

16 jaar

Injektoren demonteren en laten testen op gelijke opbrengst+ ultrasoon laten reinigen.M vr gr Peter

auto-peter 0
badge

16 jaar

[quote=wesleyvisser]hallo allemaal ik heb een golf 4 1.4 16v van 98
de auto schokt onder het rijden bij een constante snelheid en stationair
op de snelweg boven de 3000 toeren is het goed wie kan mij helpen dit op te lossen

heb inmiddel alle vacuumslangen vervangen
bobine vervangen
bogiekabels plus bougies vervangen
gasklephuis vervangen en opnieuw ingeleerd

maar het probleem blijfd er in zitten geen foutcodes in de auto
als ik de auto in de vrij zet en tussen de 2500 en 3000 toeren houd
hoor je de uitlaat ploffen af en toe

hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen vr gr wesley[/quote]
Controleer de tandriemen eens goed,heb dit wel vaker gehad.
De spanrollen (vooral de onderste) zijn van plastiek en dat plastiek gaat scheuren en valt er naar verloop van tijd af waardoor de riem slap komt te staan en dan krijg je precies deze klacht.
Is makkelijk te controleren,bovendste kap eraf halen en ook de krukaspoelie en dan de onderste kap,dan kun je alle rollen goed zien.

ricky 10
badge

16 jaar

Controleer de lambdasonde maar eens....

RomeoVW 0
badge

16 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.