hallo allemaal ik heb een golf 4 1.4 16v van 98
de auto schokt onder het rijden bij een constante snelheid en stationair
op de snelweg boven de 3000 toeren is het goed wie kan mij helpen dit op te lossen
heb inmiddel alle vacuumslangen vervangen
bobine vervangen
bogiekabels plus bougies vervangen
gasklephuis vervangen en opnieuw ingeleerd
maar het probleem blijfd er in zitten geen foutcodes in de auto
als ik de auto in de vrij zet en tussen de 2500 en 3000 toeren houd
hoor je de uitlaat ploffen af en toe
hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen vr gr wesley
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Temperatuur sensor?
Ook al eens zo een probleem gehad... 2 auto's naast elkaar gezet en div componenten uitgewisseld.... niets mocht baten.. maar toen na enkele keren proefrijden de tank bijna leeg was, zijn we gaan tanken bij een goede pomp merkbenzine dus!!!! Klant haalt auto op en nadat we eigenlijk niets hadden gevonden overleg gehad met klant en gevraagd of hij ook bij een vrij pomp had getankt..... jaaaa dus klant rijdt een week op merkbenzine.. en wala auto rijdt als nooit tevoren!! Misschien heb je dr iets aan!!
Injektoren demonteren en laten testen op gelijke opbrengst+ ultrasoon laten reinigen.M vr gr Peter
[quote=wesleyvisser]hallo allemaal ik heb een golf 4 1.4 16v van 98
de auto schokt onder het rijden bij een constante snelheid en stationair
op de snelweg boven de 3000 toeren is het goed wie kan mij helpen dit op te lossen
heb inmiddel alle vacuumslangen vervangen
bobine vervangen
bogiekabels plus bougies vervangen
gasklephuis vervangen en opnieuw ingeleerd
maar het probleem blijfd er in zitten geen foutcodes in de auto
als ik de auto in de vrij zet en tussen de 2500 en 3000 toeren houd
hoor je de uitlaat ploffen af en toe
hoop dat iemand mij het probleem kan vertellen vr gr wesley[/quote]
Controleer de tandriemen eens goed,heb dit wel vaker gehad.
De spanrollen (vooral de onderste) zijn van plastiek en dat plastiek gaat scheuren en valt er naar verloop van tijd af waardoor de riem slap komt te staan en dan krijg je precies deze klacht.
Is makkelijk te controleren,bovendste kap eraf halen en ook de krukaspoelie en dan de onderste kap,dan kun je alle rollen goed zien.
Controleer de lambdasonde maar eens....
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
16 jaar