Een Golf 4 TDI ingekocht. Proefrit gemaakt, motor uit, opnieuw starten, geen probleem.
Volgende dag is de auto niet meer aan de praat te krijgen.
Het volgende is nu gedaan:
- gloeibougies doorgemeten: goed
- Kabel gloeibougies doorgemeten: goed
- Er zat wat lucht in de leidingen, ontlucht: nu goed
- Remmenreiniger in luchtinlaat gespoten: starten.
Wel rookt de auto nu behoorlijk.
Compressie wordt nog gemeten, dus resultaat volgt nog.
Iemand een idee waar het probleem gezocht moet worden?
Zodra de motor warm is start hij dus wel.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
nou lees eens de storing uit en controleer gelijk met de testkast het inspuitbegin in de bassisstand als deze rond de 0 staat slaat hij slecht aan.
hij moet zo ongeveer rond de 60 staan in de meetwaarde blokken.
groetjes jan.
De auto is uitgelezen en de VW dealer kwam tot de diagnose dat de brandstofpomp niet op tijd staat en dit mogelijk het probleem veroorzaakt.
Dit wordt eerst aangepakt en dan zien of het probleem over is. Kost circa 2,5 uur?
precies hermen als die niet goed staat is dat het eerste wat moet gebeuren.
groetjes jan.
Probleem is opgelost. Brandstofpomp stond niet op tijd.
Bedankt voor de reactie.
nou gelukkig dat scheelt verder zoeken en extra kosten.
groetjes jan.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar