Volkswagen Golf: golf cabrio 1

Bouwjaar: 1988, Brandstof: Benzine, Motorcode: 1800/70kw

branstofhogedrukpomp wat is de opbrengst in liter/uur, heb zelf de opbrengst opgenomen
dit is 57 liter/uur.

vraag wat is de opbrengst

bvd. vr.gr. henk

amarpempani

Geplaatst door amarpempani (0) , lid sinds 17 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

17 Reacties

max71 (0), 17 jaar geleden

nou opbrengst genoeg lijkt me maar wat is je probleem ?

amarpempani (0), 17 jaar geleden

probleem die nog speelt is als volgt, auto start perfect en rijdt perfect doet die een paar dagen goed om vervolgens rot te starten, back fire in inlaat systeem kortom niet mee te rijden
dag later start die perfect en rijdt perfect al heel veel dingen geprobeerd en vervangen
gaat om jh motorcode 70kw us-kat.

vr.gr.henk

Paulus8636 (0) PRO, 17 jaar geleden

Brandstofrelais of misschien het elektrisch blokje van het contactslot?
Gr.
Paul

max71 (0), 17 jaar geleden

hallo heb je de onstekking al wel gecontroleerd denk eerder dat je het daar moet zoeken en nog niet zo zeer in het brandstof gedeelte hoe is de staat van de verdeelerkap bougiekabels bobine de bougie,s zelf, dit deel moet gewoon 100% zijn voor dat je verder gaat met zoeken vooral omdat zoals je zegt het probleem zich niet altijd voor doet en bij brandstof problemen zijn de storingen vaak continu aanwezig en bv een doorslaande verdeeler kap is af en toe waarneem baar succes groeten max

amarpempani (0), 17 jaar geleden

hallo,

alles gelezen wat de oorzaak zou kunnen zijn, bedankt
heb de ontsteking laten controleren goed. alle bougies kabels, bobine kabel en nieuwe verdelerkap gemonteerd, contactslot ( blokje ) nieuw gemonteerd, andere zekeringkast gemonteerd, andere opvoerpomp
en hogedrukpomp benzine gemonteerd, nieuwe benzinefilter, extra luchtschuif ( koude start ) gangbaar gemaakt, nieuwe temperatuur sensor ( regeling lambda ) vernieuwd, elektrische draadbreuk bij de warmloop
regelaar opgelost misschien nog wat vergeten maar nog steeds de storing af en toe zo als beschreven
misschien de bobine nog eens wisselen ??

vr.gr henk.

max71 (0), 17 jaar geleden

ik kan dat back fire niet helemaal plaatsen komt wel vaker voor maar meestal bij gas auto,s wat is je brandstof verbruik als die goed loopt is en de verdeeler kap heeft die geen roet sporen doorslag /naar massa dit zijn kleine zwarte streepjes in de verdeeler kap het kan namelijk zijn als het wat vochtiger is dat deze dan pas doorslaat ondanks dat deze nieuw is de bobine zou evnt wel kunnen dat deze doorslaat is alleen wat moeilijker te controleren of de boel eens goed inspuiten met een b.v beschermings middel zoals glashelder

dfvanderpant (0), 17 jaar geleden

Hallo Henk,

Leuk om te lezen dat iemand anders ook een golf heeft met dezelfde motorcode.
Ik heb pas een aantal maanden deze auto in mijn bezit en heb problemen gehad met starten en rijden.
Het bleek dat het benzinefilter vervangen moest worden maar nog belangrijker was dat de accu niet genoeg oplaadde tijdens het rijden.
De dynamo is prima maar de massa was slecht. Door deze opnieuw aan te leggen was het probleem verholpen.

Vriendelijke groet,

Dirk van der Pant

amarpempani (0), 17 jaar geleden

[quote=dfvanderpant]Hallo Henk,

Leuk om te lezen dat iemand anders ook een golf heeft met dezelfde motorcode.
Ik heb pas een aantal maanden deze auto in mijn bezit en heb problemen gehad met starten en rijden.
Het bleek dat het benzinefilter vervangen moest worden maar nog belangrijker was dat de accu niet genoeg oplaadde tijdens het rijden.
De dynamo is prima maar de massa was slecht. Door deze opnieuw aan te leggen was het probleem verholpen.

Vriendelijke groet,

Dirk van der Pant[/quote]
hallo dirk,

leuke reaktie jh vrind, zal morgenvroeg direkt kijken heb wel de massakabel aan het motorblok &
versnellingsbak gecontroleerd en los gehad om oxidatie te reinigen tevens een nieuwe massa aangelegd
achter voor de versterker, dynamo nog los gehad nieuwe v-snaar, controle op koolborstels van spanningsregelaar
als het goed gaat heb ik morgen de bobine binnen plaats ik direkt misschien dan de tsz van de ontsteking nog wisselen
hopende op nog meer reakties

vr.gr. henk

Hans4040 (325) PRO, 17 jaar geleden

Massa van de dynamo zelf ook goed?

mvg,
Hans.

sytze (0) PRO, 17 jaar geleden

Daar gaat het bij deze dingen vaak mis! Hans slaat de spijker op zijn kop. Vaak problemen met de massa (kabel) van de dynamo naar motor. Vervolgens "zoekt" de massa zich een weg door de andere componenten met als finale resultaat een kapotte ecu. Het zou dan ook zomaar kunnen dat de massa spoortjes op de print van de ecu weggebrand zijn. Zodra de massa slecht of zelf afwezig is krijg je met dit verschijnsel te maken. Heb ze al met bosjes gehad. Soms zijn ze nog reparabel maar meestal kan ie weggegooid. Als je een van de sloop haalt let er dan op dat ie wel goed is want ik hab al een paar keer eentje gehad die net zo stuk was als de oude!

Sytze

amarpempani (0), 17 jaar geleden

hallo,

vele tips uitgevoerd bedankt, extra massakabel aangelegd van dynamo naar motorblok en van motorblok naar chassis.
de bobine gewisseld
extra de ecu gecontroleerd visueel, twee soldeerverbindingen doorgesoldeerd
dan nog de meting uitgevoerd die ik van sytze van cars&creations door kreeg en wel bij starten meting van
accu naar chassis alle verbruikers uit = 0 volt
met ventilator = 0,4 volt
starten = 1,4 volt dit is goed fout
probleem zit in de ??????
alle oplossingen welkom

vr.gr.henk

dfvanderpant (0), 17 jaar geleden

Hoi Henk,
Als je 0 volt meet van accu naar chassis hoe kun je de startmotor dan laten draaien?
Zit het probleem niet in je voltmeter?

amarpempani (0), 17 jaar geleden

[quote=dfvanderpant]Hoi Henk,
Als je 0 volt meet van accu naar chassis hoe kun je de startmotor dan laten draaien?
Zit het probleem niet in je voltmeter?[/quote]
hallo dirk,

als ik mijn verhaal terug lees heb ik het niet goed verwoordt, accuklem - pool en chassis hier mag geen
spanning lopen = 1,4 volt jij hebt het waarschijnlijk over de + pool en chassis terecht je reaktie
hoop dat ik dit recht gezet heb?

vr.gr.henk

dfvanderpant (0), 17 jaar geleden

Hee Henk, vraagje

Heb jij mijn probleem gelezen dat ik 5 februari heb ingestuurd?
Zou je daar eens naar willen kijken?
Ik weet niet of bij jou de schakeling nog origineel is, hoop van wel want ben al tijdje aan het zoeken.
Het gaat om de schakeling van brandstofpomp en ontsteking op de relais.

Groetjes Dirk

amarpempani (0), 17 jaar geleden

[quote=dfvanderpant]Hee Henk, vraagje

Heb jij mijn probleem gelezen dat ik 5 februari heb ingestuurd?
Zou je daar eens naar willen kijken?
Ik weet niet of bij jou de schakeling nog origineel is, hoop van wel want ben al tijdje aan het zoeken.
Het gaat om de schakeling van brandstofpomp en ontsteking op de relais.

Groetjes Dirk[/quote]
hallo dirk,

lees niets over de brandstofpomprelais van jou dirk
wel een mail van paulus over de relais en blokje
dus mail maar wat je bedoelt
de brandstofpomprelais werkt bij mij als volgt contactslot ontsteking opvoerpomp
in de tank draait contactslot op starten dan de hogedrukpomp in
type relais vw/audi nummer 321906059
tfk germany kpr 12v. 275144 positie op zekeringkast 2

dfvanderpant (0), 17 jaar geleden

Hoi Henk, bedankt voor je reactie. Het stukje dat ik bedoelde heb ik apart ingestuurd.
Ik zal via dat artikel wat meer vertellen laten we deze pagina voor jou probleem.
Ik hoop dat er voor jou probleem nog iemand wat kan bedenken.
Zal nu via mijn inzending wat meer uitleggen.

Groetjes Dirk.

Dat stukje staat nu op vandaag.

dfvanderpant (0), 17 jaar geleden

Hoi Henk,

Die backfire in het inlaatsysteem kan dat zijn omdat de kleppen niet goed afsluiten?

Vr. groet
Dirk

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.