Hey iedereen,
Ik heb 2 weken geleden een Golf II gekocht. Hij liep slecht maar ik kon hem voor een goede prijs krijgen dus heb een kans genomen. Eenmaal thuis startte hij niet meer en heb ik het volgende vervangen:
- Rotor
- Verdeelkap
- Bobinekabel
- Bougies
Onsteking: Check! Daarna startte hij wel weer, maar het is net alsof OF hij niet genoeg benzine krijgt, of juist te veel. Net alsof de "Vonk gedooft wordt".
Daarna heb ik de carborateur eraf gehaald, schoogemaakt en alle vacuumslangen vervangen die om en nabij de carborateur zitten.
Wat ik nog wil proberen is de brandstofpomp vervangen, temperatuur sensors en de injectiespuiten schoonmaken. Maar voordat ik een hele nieuwe carborateur erop zet zou ik graag aan jullie willen vragen wat het nog eventueel kan zijn.
Met vriendelijke groet,
Stephen
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik gok toch op de carburateur. Dit is de befaamde pierburg 2e! Superspul! ;)
[quote=maarten4874]ik gok toch op de carburateur. Dit is de befaamde pierburg 2e! Superspul! ;)[/quote]
"Top" Spul idd xD heb net een andere Pierburg 2E-E gehaald, ga ik zaterdag monteren. Kijken of dat het probleem oplost (denk het wel).
11 jaar
Helaas, met andere carb start hij niet eens en heb de gasklepregelaar en de potentiometer vervangen. Ik ga nu de carb sturen naar revisienl.
11 jaar
Ik zou eens kijken of de slang van de rembekrachtigeraansluiting niet defect is op je spruitstuk , voetpakking is wel heel , ben bang dat het probleem veroorzaakt wordt door valse lucht.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
11 jaar