Foutcodes P2293 /P000A/P0016verschijnen
al vervangen zijn
brandstofdrukzender op injectorrail
brandstofpomp met zender op kleppendeksel
brandstoffilter
pomp is uit tank geweest ook hier geen bijzonderheden pomp haalt dichtgeknepen aan uitgang 8 bar druk
Code P000A-P0016 verschijnen pas sinds deze onderdelen vervangen zijn
Auto trekt na het wissen van de codes even goed maar hikt dan bij laag toeren en hoge versnelling en wordt dan slomer
Olie en filter zijn vervangen evenals nokkenassensor en bedrading van vacuumpomp sensor bij schutbord is gerepareerd hier slaat hij geen storingen meer van op.
Geen geluiden achter distributie hoorbaar
Toch schiet code P2293 er steeds weer in
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
P2293 - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering and Auxiliary Emission Controls - ISO/SAE Controlled
Description Fuel Pressure Regulator 2 Performance
P000A - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description "A" Camshaft Position Slow Response
Location Bank 1
Notes The "A" camshaft shall be either the "intake," "left," or "front" camshaft. Left/Right and Front/Rear are determined as if viewed from the driver's seating position. Bank 1 contains cylinder number one, Bank 2 is the opposite bank.
P0016 - Generic Type Powertrain - Fuel and Air Metering - ISO/SAE Controlled
Description Crankshaft Position - Camshaft Position Correlation
Location Bank 1 Sensor A
Distributietiming staat verkeerd, dat geeft hij zo en zo al aan (P0016) en daarom geeft hij ook als storing aan dat de hogedrukpomp op cil.kop mechanisch defect zou zijn omdat deze door de inlaat nokkenas wordt aangedreven maar als die niet op tijd staat dan werkt de hogedrukpomp dus ook niet op tijd.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar