close auto
close

Surf Advertentievrij op Problemcar.nl!

Geen afleiding meer, alleen de antwoorden die je zoekt. Word VIP en geniet van een volledig advertentievrije ervaring.

Word VIP voor slechts €1,99 per maand!

Word vip

Volkswagen Golf IV: Is het verstandig om injectoren reiniger te gebruiken

Bouwjaar: 1999, Brandstof: Diesel, Motorcode: 115 pk

Is het verstandig om injectoren reiniger te gebruiken. Mijn golf 4 rookt een beetje, niet veel.Verschillende mensen zeggen dat het goed is om dit spul te gebruiken omdat het je motor reinigt en hierdoor minder verbruik minder geluid en minder rook.
Kun je dit spul ook gebruiken voor een auto met pompverstuiver ?

alvast bedankt!

Geplaatst door

Mourad (0)

al 20 jaar lid

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.

Reacties

Beste Mourad, hoe staat het met jouw andere vragen?
Als je daar vertelt wat de uiteindelijke oplossing was heb je kans dat er hier (meer) antwoorden komen.

oldford 0
badge

15 jaar

Er staan nu oplossingen bij. Bedantk

Mourad 0

15 jaar

Een reiniger kan geen kwaad,maar of het helpt is een 2e..

stefan84 0

15 jaar

Pas op dat je geen reiniger voor een BENZINE model koopt!

oldford 0
badge

15 jaar

hoi mourad,

een vriend van mij heeft een mercedes garage en die adviseert altijd:
als je met een diesel rijd moet je om de 1 a 2 tanken diesel, 1 tank diesel tanken met 5 liter petrolium(patrol)erbij.
dan heb je en is je complete brandstof systeem altijd optimaal schoon.
koos

koosie1 0

15 jaar

Een aantal liter Pertrolium gooi je erbij als je met de oude diesel naar siberie rijd ;-)

stefan84 0

15 jaar

de nieuwe diesels zou ik toch maar niet mee experimenteren dan heb je geheid trubbel[quote=koosie1]hoi mourad,

een vriend van mij heeft een mercedes garage en die adviseert altijd:
als je met een diesel rijd moet je om de 1 a 2 tanken diesel, 1 tank diesel tanken met 5 liter petrolium(patrol)erbij.
dan heb je en is je complete brandstof systeem altijd optimaal schoon.
koos[/quote]

[quote=robby10030]de nieuwe diesels zou ik toch maar niet mee experimenteren dan heb je geheid trubbel[quote=koosie1]hoi mourad,

een vriend van mij heeft een mercedes garage en die adviseert altijd:
als je met een diesel rijd moet je om de 1 a 2 tanken diesel, 1 tank diesel tanken met 5 liter petrolium(patrol)erbij.
dan heb je en is je complete brandstof systeem altijd optimaal schoon.
koos[/quote]
[/quote]
Of te wel de EN 590 norm.

http://www.forte-nwe.com/NL/Forte+produc...

foklop 0
badge

15 jaar

[quote=koosie1]hoi mourad,

een vriend van mij heeft een mercedes garage en die adviseert altijd:
als je met een diesel rijd moet je om de 1 a 2 tanken diesel, 1 tank diesel tanken met 5 liter petrolium(patrol)erbij.
dan heb je en is je complete brandstof systeem altijd optimaal schoon.
koos[/quote]
Bij een Pompverstuiver TDI zou ik daar toch maar mee oppassen.

Audidriver73 60
badge

15 jaar

[quote=Audidriver73]Bij een Pompverstuiver TDI zou ik daar toch maar mee oppassen.[/quote]
Gebeurt helemaal niets mee....

''wie bang leeft gaat bang dood''

Gr. paul

P. Kelder 0
badge

15 jaar

Ik heb vorige week dit spul in de tank gegooid. Van het weekend viel aantal keren het trekvermogen weg op de snelweg. Lmm is pas 1 maanden geleden vervangen. Na het uitzetten van de auto is weer trekvermogen. Zou het te maken hebben met de injectiereiniger of is het iets anders. Turbo?

Mourad 0

15 jaar

Welk spul? Wanneer valt het vermogen weg? Je dient iets specifieker te zijn als je antwoorden wilt.

foklop 0
badge

15 jaar

Diesel injectorenreiniger van Restore( Makro)
Het vermogen valt weg als ik in zijn 4 of 5 doortrek tot 3000 toeren daarna lijkt het of in de noodstand komt. ( niet ALTIJD) Gisterenavond reed ik op de snelweg 6e versnellling 140 km reed over een kleine bultje en toen schoot auto ook in noodstand

Mourad 0

15 jaar

dat woordje makro staat mij al niet aan daar koop je ook geen olie,ik zou gewoon even afwachten totdat je dit opgereden hebt

Zou het aan het spul kunnen liggen. Want zo ja dan ga ik nu gelijk mij tank leeghalen.
Zou de LMM niet weer kapot kunnen zijn. Kun je op een of andere manier controleren of de turbo kapot is ?

Mourad 0

15 jaar

Gaan rijden met een scantool (bijv. VCDS) meetwaardeblok turbodruk bekijken, wordt waarschijnlijk te hoog omdat de variabele schoepverstelling vastzit.

foklop 0
badge

15 jaar

scantool heb ik niet liggen. Ik zal morgen langs de garage gaan. Ik zou woensdag op vakantie gaan dus weinig tijd

Mourad 0

15 jaar

Kom net terug van de garage. Een aantal slangetjes( luchttoevoer) waren afgescheurd.
Auto trekt weer goed op.
Bedankt voor de reacties.

Mourad 0

15 jaar

Moderators, tijd om af te sluiten.

foklop 0
badge

15 jaar

[quote=foklop]Moderators, tijd om af te sluiten.[/quote]
Dat dan ook maar gedaan.

moderator 0
badge

15 jaar

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.