Volkswagen Golf: kopboute golf 2 1990

Bouwjaar: 1990

wie kan my vertele welke maat toreksinbus ik nodig heb om me kopboute los tedraaie alvast bedankt

schnitzel

Geplaatst door schnitzel (0) , lid sinds 19 jaar geleden

Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen Golf? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!

6 Reacties

Ernst Tempel (0) PRO, 19 jaar geleden

12 mm , je kunt het best een lange torxdop kopen +- 10 cm.

gr E.Tempel

schnitzel (0), 19 jaar geleden

oke bedankt kan jy my ook vertelen wat een dynamo kost golf 2 1800 ? en als je kop paking vervang is het dan nodig om je kop te vlake ?

Ernst Tempel (0) PRO, 19 jaar geleden

ik denk dat een dynamo (gebruikt) ongeveer 50 euro kost.
en of jouw cilinderkop moet worden gevlakt kun je pas zien als hij er af is en geschuurd is,als hij goed recht,niet gescheurd en geen ontheffenheden bevat gewoon weer monteren.

succes.gr.E.Tempel

schnitzel (0), 19 jaar geleden

bedank ga hem morgen er af haalen ! en dan kijk ik of dat ie niet geschuurd is ! als ik noch is ergens niet uit kom dan mail ik je wel ! maar bedankt tot zo ver

audia4 (0) PRO, 19 jaar geleden

Liever zelfs niet vlakken, voor de benzine is maar een maat koppakking te krijgen. De compressie gaat omhoog als de kop gevlakt is.

Ding er af, vlakke stalen rij er overheen leggen en middels voelermaten kruislings checken op vlakheid. 0.05 mm verschil trek je er zonder problemen uit..... (dit is nou een voordeel van monteren alu kop op massief gietijzeren onderblok)

schnitzel (0), 19 jaar geleden

hy is er af ! maar er zit wel wat aanslag op de kop waar de paking zit !als ik dat schoon maak met diesel kan ik er daar na wel ff lichtjes een schuurpapiertje over haalen wel met een schuurblok natuurlek ? dat ik zeeker weet dat het heelemaal schoon is !!

Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.