het betreft hier een golf III variant.
Het koppelingspedaal blijft volledig beneden staan en ik kan hem in geen enkele versnelling krijgen.
Bij het intrappen voel ik nauwlijks druk;
Het zaakje heb ik al eens ontlucht maar het probleem is niet verholpen.
Heb zonet beide pompjes uitgehaald en er is geen spoor van lekkage te zien.
Is het mogelijk dat er iets stuk zit ter hoogte van de koppeling of het druklager?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Volgens mij bedoel je een Golf 4 ivm bouwjaar '99.
Als je echt goed ontlucht hebt (nippel op de bakcylinder moet heel ver open),dan zou je wel gaan denken dat het de koppeling/drukgroep zelf is.
Indien je de bakcylinder aan de staart van de bak hebt,dan zou het heveltje gebroken kunnen zijn achter het groene dekseltje,maar volgens mij heb je hem boven op de bak.
Ricky,
.
Het betreft een Golf Variant met chassisnummer WVWZZZ1HZXK036128 1.9 TDI 81kW en is wel degelijk van bouwjaar 1999
Het koppelingspompje zit bovenaan de bak
1HZ ? Golf 3 uit '99??
Geinig,ben ik nog nooit tegengekomen,laatbloeiertje.....
Zoals ik al zei,als de cylinders echt goed werken,dan kan het niet anders dan dat het aan de koppeling zelf ligt.
Ricky,
zal de bak er dan maar van onder halen bedankt
De Golf 4 Variant is (veel) later op de markt gekomen dan de hatchback. Net als de Golf 5 Variant nu, die is er ook pas.
17 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
17 jaar