Raar gevalletje. Dit is trouwens een Skoda Octavia, maar daar reageert niemand,dus ik doe het maar zo, aangezien het een VW produkt is. Het pedaal bleef hangen op de vloer.Na een paar keer trappen had ik weer druk op het pedaal, maar als ik diep trapt hoorde ik een geratel. De koppeling kwam heel even vrij, maar na een paar keer heen en weer gerold te hebben,stond ie weer stil.Geen aandrijving. En weer een geratel.Zonder de koppeling in te trappen kan ik de pook makkelijk heen en weer bewegen, maar misschien hoort dat wel zo. Ik heb de commandocylinder bij het pedaal al vervangen en de boel onlucht, maar dat hielp dus niets. Na een paar keer trappen is het pedaal weer maatjes met de vloermat.
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Dan de cilinder op de bak inspecteren..... Als je hem uitbouwt moet je wel kunnen zien of deze lek is.
nou, ik heb 't gevonden. De bak erachter weg en ......3 klinknagels van de drukgroep afgeknapt.Die hebben flink huisgehouden in het koppelingshuis. De koppelingshevel bijna dwars door, de drukgroep geknapt, het koppelingshuis heeft een slijtspoor van 4 mm (!!) rondom. Nou,de beurs maar even trekken.
20 jaar
hoi,
jaaaha daar word je niet vrolijk van..
is het vliegwiel ook nog heel..?
paul,
Vliegwiel is zo blauw als een tientje. Ook vervangen dus.Onderdelen 700 euro en een avondje sleutelen.
20 jaar
hoi,
ik weet al wat je denk...
je was zeker liever zelf zo blauw als een tientje voor die 700,
hahahaha, :^)
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Passat of stel zelf een nieuwe vraag.
20 jaar