Heb probleem met deze lupo dat deze stationair op 3 cilinders loopt, stottert tijdens rijden en zelfs soms uitvalt maar wel weer gewoon direct start.
Thursday,05,May,2016,13:53:59:29974
VCDS Version: Release 15.7.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl
Control Module Part Number: 030 906 032 DQ
Component and/or Version: ME7.5.10 5924
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: WVWZZZ6XZ5B003267 VWZ1Z0D2687659
VCID: 5CBC6275CC5E91DE4D-5102
5 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-00 - Misfire Detected
16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P0133 - 35-00 - Response too Slow
16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit
P0135 - 35-00 - Malfunction
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Thursday,05,May,2016,13:59:46:29974
VCDS Version: Release 15.7.3 Running on Windows 7 x86
www.Ross-Tech.com
Address 01: Engine Labels: 030-906-032-AUD.lbl
Control Module Part Number: 030 906 032 DQ
Component and/or Version: ME7.5.10 5924
Software Coding: 00011
Work Shop Code: WSC 00046
Additional Info: WVWZZZ6XZ5B003267 VWZ1Z0D2687659
VCID: 5CBC6275CC5E91DE4D-5102
2 Faults Found:
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-00 - Misfire Detected
Readiness: 0110 0101
Misfire cilinder 3 komt vrij snel terug.
Heb gedaan: bougies, bougiekabels, compressie gemeten 12,14,10,14bar, gasklephuis gereinigd + ingelezen.
Ben nu aan bobine aan het denken, of iemand nog een ander idee ?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Misschien kan je beter eerst meten/testen voor je er allerlei onderdelen tegen aan gooit :-)
Bobine kan je testen (zoek maar ff op YouTube).
injector is wat nog over is. Kan je wisselen met goede cilinder en kijken of t mee verhuist.
Compressie verschil is wel groot trouwens tussen cilinder 2&3.
Mvg diagnoseoplocatie.nl
cilinderlektest is een goede optie.
Ik ga de injectors een wisselen en daarna andere bobine proberen, buren hebben polo met dezelfde motor, dus dan "leen" ik de bobine wel ff om te testen.
Krijg ook al van iemand advies om kleppen te reinigen met flesje Forte en via vaccuum van inlaatspruitstuk laten aanzuigen.
Klep verbrandt 3e cilinder, klant weet niet of nog wil laten maken.
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Lupo of stel zelf een nieuwe vraag.
8 jaar