Ik heb een filmpje gezien waar beweerd word dat een motor met simpele gleuven in de verbrandingskamer op de cilinderkop een lager toerental kan halen en minder kan verbruiken. Maar het is geen idee dat je zo even getest hebt. Ik zou graag meningen horen van mensen die dagelijks met autos bezig zijn over dit idee:
http://www.youtube.com/watch?v=5YbcOhiwm...
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
iemand bekend met de sommender sing gleuven in de cilinderkop?
Ik in ieder geval niet! Begin vorig jaar is mijn cylinderkop helemaal gereviseerd voor ruim 3ooo pleuro, en ik begin er ook niet aan. (oude M.B. op LPG gaat niet lang mee) Ik ken wel iemand die cylinderkoppen juist dicht last als het ware. De ruimtes tussen de kleppen vult hij dan op waardoor er een soort badkuip vorm ontstaat in de kop. Hierdoor moet het gasmengsel meer rondwervelen, beter vermengen en zo een betere verbranding hebben.
informeer maar eens bij Supercycles in Kapelle (Zeeland). Dit is een Harley-Davidson techneut, maar ik weet zeker dat hij wat voor jou kan betekenen
http://www.supercycles.nl/revisie.php
Dan nog wat; luchtgekoeld. WHAUW!!!
12 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Transporter of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar