Na het vervangen van de inspuitbrandstofpomp wil de motor niet meer aanslaan.We hebben de pomp geinstalleerd volgens de beschrijving.Als je de motor gaat starten lijkt het net alsof de motor gelijk wil aanslaan,maar daarna heeft doorstarten geen zin meer omdat de motor geen klap meer geeft.
Ik denk zelf dat de pomp op tijd staat en het een brandstof probleem is.
Gr.Tominator
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
ik denk toch dat je de timing niet goed hebt staan heb je hem afgesteld met een meetklokje?
Hallo, komt er wel rook uit de uitlaatpijp als je start ? Welke motor gaat het hier om ? 5 cil 2.5 tdi/sdi of 4 cil 2.8 tdi ?
Was de oude pomp defekt ? Geen ijzer deeltjes in de verstuivers ? Brandstof filter inwendig bekeken ?
Groet Jan227
even een aanvulling op tominator ;
Het betreft een LT 46 van 2000 en het is een 2.8 TDi .
De oude pomp was inderdaad stuk , totaal geen trekracht .
Tijdens het starten komt er een zwarte rook uit de uitlaat .
Hallo, laat de verstuivers maar even nakijken bij de bosch dienst, denk dat er ijzer slijpsel inzit...... Ook tank spoelen en brandstoffilter vervangen lijkt me vestandig.
Groet Jan227
Branstofafsluiter /sleutel herkening ???
In de documentatie stond een foutje wat betreft het monteren van de pomp , het tandwiel moest net de andere kant uitgedraaid worden en dan monteren .
Starten en gelijk draaien .
Hartelijk dank voorn het meedenken .
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.
15 jaar