Na het vervangen van de inspuitbrandstofpomp wil de motor niet meer aanslaan.We hebben de pomp geinstalleerd volgens de beschrijving.Als je de motor gaat starten lijkt het net alsof de motor gelijk wil aanslaan,maar daarna heeft doorstarten geen zin meer omdat de motor geen klap meer geeft.
Ik denk zelf dat de pomp op tijd staat en het een brandstof probleem is.
Gr.Tominator
Geplaatst door Tominator (0) PRO , lid sinds 15 jaar geleden
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor Volkswagen LT? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen op kenteken. Klik hier en maak je auto weer als nieuw!
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen LT of stel zelf een nieuwe vraag.
6 Reacties
poppekast (0) PRO, 14 jaar geleden
ik denk toch dat je de timing niet goed hebt staan heb je hem afgesteld met een meetklokje?
Jan227 (5) PRO, 14 jaar geleden
Hallo, komt er wel rook uit de uitlaatpijp als je start ? Welke motor gaat het hier om ? 5 cil 2.5 tdi/sdi of 4 cil 2.8 tdi ?
Was de oude pomp defekt ? Geen ijzer deeltjes in de verstuivers ? Brandstof filter inwendig bekeken ?
Groet Jan227
HILGER (120) PRO, 14 jaar geleden
even een aanvulling op tominator ;
Het betreft een LT 46 van 2000 en het is een 2.8 TDi .
De oude pomp was inderdaad stuk , totaal geen trekracht .
Tijdens het starten komt er een zwarte rook uit de uitlaat .
Jan227 (5) PRO, 14 jaar geleden
Hallo, laat de verstuivers maar even nakijken bij de bosch dienst, denk dat er ijzer slijpsel inzit...... Ook tank spoelen en brandstoffilter vervangen lijkt me vestandig.
Groet Jan227
johnny5756 (0) PRO, 14 jaar geleden
Branstofafsluiter /sleutel herkening ???
HILGER (120) PRO, 14 jaar geleden
In de documentatie stond een foutje wat betreft het monteren van de pomp , het tandwiel moest net de andere kant uitgedraaid worden en dan monteren .
Starten en gelijk draaien .
Hartelijk dank voorn het meedenken .