hallo mensen wij hebben een porbleem met een golf 1.9 tdi
asv motor het probleem is als volgt als je met koude motor
volgas probeert te geven smoort deze bij +- 2500 toeren
laat je gaslos dan slaat hij af. stationair loopt hij perfect
diverse dingen uitgewisseld en vervangen ( Turbo - brandstofpomp
verstuivers - druk begrenzings klep - temp voeler enz )
er is geen storing aanwezig (ALS DE TURBO UITGESCHAKELD WORDT
IS HIJ WEER PERFECT) heeft iemand een IDEE alvast bedankt
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
kat zit verstopt BINGO..!
overgens is het makkelijker om eerst vragen over het probleem te stellen alvorens zoveel dingen te gaan vervangen!
scheelt je vaak een hoop tijd..
paul,
Sinds wanneer "Bingo" jij Paul ?
(grapje, maar ik vindt hem wel goed )
19 jaar
ik vind het jammer van je reactie jan
bedankt voor je tip paul maar ik heb diverse mensen gesproken over dit probleem zelfs de importeur wist geen raad dus ik moest wel.de KAT is het niet is gecontr.ik heb ook nog de olie druk gecontr omdat vaak de pomp blijft hangen en de stoters niet sluiten door te hoge druk.??????????????
19 jaar
geeft helemaal niks ahmed! jan maakte slechts een grapje moet kunnen op z'n tijd! doe ik zelf ook..
oké geen oliedruk! dan weet je waar te zoeken.. ahmed.. overgens het probleem (oliepomp) komt mij niet bekent voor!
paul,
excuus verkeerd opgevat jan .
ik bedoel dat de olie druk wel in orde is paul
ik heb zowat alles gecontr je kunt het zogek niet bedenken
en ik heb ernaar gekeken.zelfs de bedrading een voor een doorgemeten.ik heb het gevoel dat het iets heel kleins is
19 jaar
Ja, Ahmed, ik bedoelde daar mee ; fijn ! probleem in een keer opgelost ! Maar helaas is het niet zo, lees ik nu, jammer.
19 jaar
De kat gecontroleerd zeg je Ahmed.Maar hoe heb je die gecontroleerd? Wij gooien de uitlaat vaak voor de kat los om een verstopte kat of demper uit te sluiten.Ben wel benieuwd hoe je zeker weet dat die het niet is, want lijkt mij er toch wel op te duiden nl.
hallo siem ik heb de voorpijp van de turbo afgehaald geen resultaat. nogmaals de dingen die ik uitgevoerd heb(turbo vv door klant aangeleverd nieuw)(pomp+verstuivers omgewisseld timing gecontr)(comp+drukbegrz klep+laaddruksens+toerent sens)luchtm meter)tempr zend losgecoppeld )div meetw blokken gecont
overigens de klant heeft de auto weer meegenomen ik zou hem weer bellen als ik meer zou weten de importeur denkt ook mee
als ik eruit ben meld ik dit zeker. of als jullie nog een idee hebben hoor ik het ook graag
19 jaar
vacuumventiel wat drukbegrenzer van turbo aan stuurt,zit voor tegen schutbord. misschien dat die open staat en de drukbegrenzer al bediend wordt. maar ben je zeker dat het de luchtmassameter niet is.
De luchtmassa meter zou heel goed kunnen, dat komt bij diesels best vaak voor, v.l.g.s de dealer bij ons, bijna wekelijks.
19 jaar
dit is simpel te testen! trek de stekker er maar af!
paul,
lucht en/of brandstof toevoer in orde?
J.E
Ik heb weleens meegemaakt dat de laaddrukregelklep door het motorregelapp. precies verkeerd om werd aangestuurd,en kunnen de stekkers van de egr en laaddrukregelklep verwisseld zijn??
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar