Deze motor is niet op gang te krijgen .
voldoende brandstof tot aan injectoren .
foutcode gaspedaal sensor signaal te hoog
uitgelezen met VAG com
acceleration position sencor 18039 en P1631 en G79
onder parameters is gaspedal signaal echter perfect te registreren
werkt 100%
bij verwijderen stekker LMM komt er geen foutcode bij
bij verwijderen stekker temperatuur sensor komt foutmelding "signaal DF alternator niet aanwezig"
diezelfde melding geeft hij ook als ik de stekker verwijder van de krukassensor
temperatuur is onder parameter juist weergegeven en werkt .
als ik de grote stekker aan de pomp erafneem krijg ik wel een vijftal ander meldingen
is uitgelezen met Gutmann , PCMAXX en VAG com
geven allen dezelfde meldingen.
is mij zeer verwarrend weet niet goed waar beginnen , iemand idee ??
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
controleer of de gasklep niet vast zit,komt wel vaker voor.
even aan de hendel aan de buitenkant bewegen.misscien blijft hij open.
computer is reeds naar ACtronics geweest en deze kunnen hem niet testen ,
gaspedal vevangen zonder resultaat
gasklep zit er bij deze niet op. dit probleem onlangs wel gehad bij Seat Toledo
wacht nu op sloop computer
probleem bij deze was dat klant zelf herstelling had willen doen aan verlichting.hierbij blijkt nu dat hij een zekering van ecu in een verkeerde positie had geplaatst.maar zeer raar , ecu kreeg hierdoor nog 9.4 V ???
bij uitlezen reageerde die nog steeds , maar gaf na poging tot starten steeds rare meldingen. en verwarrende meldingen.vermoedelijk tijdens starten zakt die spanning nog een stuk en begint de ecu te flippen.
oplossing staat in vorige topic maar heb niet goed afgemeld vandaar deze melding , hopelijk nu wel goed ?
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Golf of stel zelf een nieuwe vraag.
12 jaar