Sinds geruime tijd heb ik het gevoel dat het motorvermogen van mijn wagen niet meer is wat het was. (De garage kan niet vinden wat het is zonder alles te vervangen)
Sinds enkele dagen heb ik nu ook het probleem dat mijn wagen begint te schokken bij het accelereren. (enkel vanaf 3° versnelling) zo zijn enkele schokken voelbaar waarbij de wagen inhoud, maar zich direct herpakt. (soms pas na 2 à 3 schokken)
Vandaag was het zo erg, dat mijn wagen bij het inhalen van een vrachtwagen,(op de juiste versnelling, zonder te hoog in toeren te gaan) begon te schokken. Deze keer ging het echter niet vanzelf over, het toerental viel terug naar 1300tr/min en niets kon daar verandering inbrengen (ook niet terugschakelen of zo)
Aan de kant van de weg bleef de wagen 1300tr/min draaien in vrijloop.
Pas na het uitschakelen van de motor en te herstarten kon ik mijn weg verderzetten op een normale manier. (met uitzondering van de lichter schokken)
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Heb je de lucht massa meter al eens geprobeert, zit tussen
luchtfilter en inlaat gemonteerd.
De LMM is het niet. Ik heb deze vervangen, en de problemen blijven.
ik hoor veel over de turbodruk sensor.
Weet iemand waar ik deze kan vinden in een Sharan?
21 jaar
een lmm vervangen zonder eerst de luchtwaarde te meten blijft gokken, zopas op een seat 110 pk een lmm vervangen, het probleem was minder doch nog niet goed; dat maar bij collega de de storingscodes uit het geheugen laten verwijderen en het probleem was weg; zo simpel was het
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Sharan of stel zelf een nieuwe vraag.
21 jaar