Ik heb een Sharan (1996) met Necam LPG G3 ingebouwd in 2003, auto ca 70.000 op lpg gelopen, garantie net 2 weken voorbij!!. Ik heb nu het probleem dat hij bij accelereren/gas geven even inhoudt (iedereen noemt het anders). Bij het zoeken naar zo'n probleem constateerde ik dat de meeste eigenaren melden dat zij een Necam hebben met vaak hetzelfde probleem. Ik kom nu tot de conclusie dat het NECAM-systeem de bron van alle ellende is. Het heeft 2500 euro gekost om zo'n rotzooi erin te laten zetten om na 2 jaar zoveel ellende te krijgen. Ik durf niet meer op lpg te rijden aangezien ik bang ben dat " het schokken" andere onderdelen kan beschadigen. Heeft iemand een tip om mij op andere gedachten te brengen>?
Heb je de perfecte onderdelen nodig voor jouw auto? Ontdek nu de meest uitgebreide selectie van kwalitatieve automaterialen. Eenvoudig en zeer voordelig te bestellen via onderstaand kentekenveld.
Bij een necam systeem kan je de gasrdukken afstellen m.b.v. een zogenaamde drukverschillenmeter. Deze MOET het inbouwstation hebben.Als de drukken afgesteld zijn volgens de juiste procedure zal je auto waarschijnlijk niet meer inhouden... Succes, trouwens, de drukken moeten eigenlijk bij elke onderhoudsbeurt worden gecontroleerd, zo worden dit soort problemen voorkomen !!!
Hoi Bullet, dank voor de info, hier heb ik wat aan. Ik laat nog weten hoe het is afgelopen.
19 jaar
gasdruk is afgesteld, bougies zijn vervangen en hij loopt goed.
19 jaar
Niet gevonden wat je zocht? Misschien is je vraag al eens beantwoord voor je Volkswagen Sharan of stel zelf een nieuwe vraag.
19 jaar